Miernik zużywanej energii przez urządzeni a elektryczne - Page 2

Re: Miernik zużywanej energii przez urzą dzenia elektryczne

Pralka i dwie zamrażarki są w piwnicy :) No chyba zainstaluję licznik na
obwodzie. Sprawa jeszcze do przemyślenia.

Re: Miernik zużywanej energii pr zez urządzenia elektryczne
ktĂłry

http://www.fif.com.pl/produkt/55/793

Zajmuje tyle miejsca co jeden wyłącznik nadprądowy. Jeśli macie oddzielne
obwody, to instalujesz w szafie i masz dokładny pomiar zużycia.

Re: Miernik zużywanej energii pr zez urządzenia elektryczne
ktĂłry
fachowe

tak jak radzą koledzy, zwykły licznik energii elektrycznej,
w dawnych czasach kiedy potrzebowałem do budowy pracy dyplomowej - takowy
właśnie licznik dostałem w zakładzie energetycznym z demontażu za
przysłowiowe dziękuję,

brat

Re: Miernik zużywanej energii przez urządz enia elektryczne

LE-01:
http://www.fif.com.pl/produkt/55/793

Re: Miernik zużywanej energii przez urządzenia ele ktryczne
W firmie Elektronix sa liczniki energii z  moBF%liwoB6%ciB1% podB3%B1czeni=
a do
komputera i dokonania dokB3%adnej analizy zuBF%ycia energii  nawet z
kilkunastu obwodF3%w.
WiEA%cej na http://www.elektronix.pl /

Site Timeline