Miernik częstotliwości na płycie głownej? Z

W dniu 2012-10-21 09:34, ZeNek pisze:

A ja ci napisałem że w czasach Celerona 333 skoki już były rzędu 3MHz. Fajnie by działał telewizor z takimi skokami na kanale S21.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

Od tego jest ARCz

Reply to
AlexY

Slyszales kiedykolwiek o dewiacji czestotliwosci w nadajnikach radiowych ?

Reply to
ZeNek

W dniu 2012-10-21 21:31, ZeNek pisze:

Ja mam na myśli nośną. Czy odstrojony o 3MHz telewizor jeszcze coś odbiera?

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Musiałbym sie udac do muzeum sprawdzic.

:)

Reply to
ZeNek

W dniu 2012-10-22 00:36, ZeNek pisze:

Widzisz, że gadasz z dzieciakiem. On, żeby sprawdzić, musi się udać do muzeum. Każdy, kto liznął trochę elektroniki, i odróżnia miernik od lutownicy, powinien choćby wiedzieć, jaka jest szerokość pasma wizji w PAL, i co może się dziać przy odstrojeniu o 3MHz

Reply to
Adam

W dniu 2012-10-22 10:58, Adam pisze:

Wiesz co to ARCZ ? No 3Mhz pewnie troche duzo i bedzie juz widac tylko szum na gownianym TV z poprzedniej epoki.

Reply to
ZeNek