Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE - Page 2

Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

A tego tu nie rozumiem    po co łączyć, do programowania używa się pary
pgec1/pged1 lub pgec2/pged2 w zaleznosci od ustawienia bitu
konfiguracyjnego ICESEL.

[OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
[..]

Ależ prawie wszystko to było wykonane (z wyjątkiem commit'a bo nie
znalazłem opisu jak się go modyfikuje) a w miejscu /var/log miał być
symlink do dysku twardego o którym zapomniałem. To była sytuacja
awaryjna prowizorycznie naprawiona (a skoro działa to po co ruszać) przy
użyciu 2-ch czytników z kartami jako /usr i /var. Nie bawiłem się z
innymi systemami plików bo to debian a nie chciało mi się jaja kompilować.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Ten commit, to akurat kluczowy dla całej sprawy. Przy podanym ustawieniu
może zwiększyć żywotność karty 60 razy, a pozostałe rzeczy są w takiej
sytuacji głównie dla porządku. Ale i tak coś mi się widzi, że ta karta
musiała być jakaś delikatna. Mnie się nigdy żadnej wykończyć nie udało,
ale może słabo się starałem. Właściwie to nawet nie wiem w jaki sposób
one zdychają. Nagły szlag je trafia, czy agonia jest długa? Od razu cała
jest do bani, czy zawodzi tylko część, na przykład jedna partycja?

Re: [OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
[..]

Z commit'em wierzę, chciałem zmienić ale nie znalazłem jak. Co do
zdechnięcia to nagle karta przestała istnieć, jest nieczytelna,
nierozpoznawalna i ogólnie martwa, jako że to był domowy serwer nie
ruszany czasem tygodniami to nie wiem czy były jakieś oznaki umierania.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: [OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Skoro "nie ruszany czasem tygodniami", to pewnie też będzie trudno
zweryfikować, czy "katalog /var/log linuxa zabił kartę pamięci w miesiąc".

Re: [OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
[..]

Nic innego nie mogło, ewentualnie /var/run, dochodzenia nie będzie :)
Karta od /usr żyje nadal.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: [OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Ale to, że "w miesiąc", to skądeś wiadomo?

To tam więcej niż jedna była? Jak serwer ma być do serwowania, a nie
do logowania, to mu można w ogóle sysloga wyłączyć i podlinkować to
co trzeba do /dev/null.

Re: [OT] Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Przestał być widoczny w sieci, WWW jest w /var

Podałem wcześniej, były 2, na jedną było za dużo danych. Miał być
pełnoprawnym systemem z normalną funkcjonalnością, zwykła skleroza że
zapomniałem o symlinku na logi. Już po znalazłem że katalog gdzie miały
one być był pusty.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Używam tylko trybie SPI, z tego co pamietam max ok 600-700 kB/s. Być
może dałoby się więcej ale używałem sprzętowego spi (główny zegar
80Mhz) i wychodził BRG dla spi albo ok 12MHz albo od razu powyżej 20
przy których karta nie chciała działać. Te transfery to przy spi na
poziomie ok 12Mhz.

Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
Czyli filmu się nie odczyta.
Zdaje się Microchip robi trick, że z 4 pixeli robi jeden poprzez
aproksymację.
Zdaje się, że wtedy i tak musi odczytać 4 pixele z karty podczas wysyłania
obrazu.
Ciekawe jak oni to robią? Może tam jest jeszcze spowolnienie odświeżania do
x fps.
S.

Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Lucio di Jasio odtwarzal filmy na pic32:

http://www.youtube.com/watch?v=bm5Or11FYwI&feature=youtube_gdata_player

chyba na jego stronie jest opis jak to zrobił.

Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

Ja tam bym wolał w jednym chipie 2GB FRAM ;P

Re: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
Też się zadowolę.
To czekamy :-)
S.