Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE

PaN AlexY napisał:

Skoro "nie ruszany czasem tygodniami", to pewnie też będzie trudno zweryfikować, czy "katalog /var/log linuxa zabił kartę pamięci w miesiąc".

Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

[..]

Nic innego nie mogło, ewentualnie /var/run, dochodzenia nie będzie :) Karta od /usr żyje nadal.

Reply to
AlexY

PaN AlexY napisał:

Ale to, że "w miesiąc", to skądeś wiadomo?

To tam więcej niż jedna była? Jak serwer ma być do serwowania, a nie do logowania, to mu można w ogóle sysloga wyłączyć i podlinkować to co trzeba do /dev/null.

Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Przestał być widoczny w sieci, WWW jest w /var

Podałem wcześniej, były 2, na jedną było za dużo danych. Miał być pełnoprawnym systemem z normalną funkcjonalnością, zwykła skleroza że zapomniałem o symlinku na logi. Już po znalazłem że katalog gdzie miały one być był pusty.

Reply to
AlexY

Blednie których konkretnie? Czy czasem nie przestawiasz bitów ICSEL? Bo to zmieni kanal pgd1/pgd2. W ktoryms 8bitowym picku przestawienie bitu w dokumentacji opisanego jako "unkmplemented" lub "reserved" w slowie konfiguracyjnym powodowalo zablokowaniem układu. Nie slyszalem żeby w pic32 był taki problem... Generalnie bity niezaimplementowane nie powinno się "na siłę" przestawiac. Zreszta o ile pamietam programator np. pickit ma w bazie układów pic32 maski słów konfiguracyjnych, które są nakładane na programowane slowa konfiguracyjne, zabezpieczaja one właśnie przed przypadkowym przestawieniem bitow niezaimplementowanych lub zastrzezonych w danym slowie. Także zablokować pic32 nie jest tak prosto, nawet bzdurną konfiguracją.

Reply to
Marek

A tego tu nie rozumiem po co łączyć, do programowania używa się pary pgec1/pged1 lub pgec2/pged2 w zaleznosci od ustawienia bitu konfiguracyjnego ICESEL.

Reply to
Marek

Ja tam bym wolał w jednym chipie 2GB FRAM ;P

Reply to
szod

Otwórz sobie projekt example dla PIC32 z katalogu MPLAB dla assemblera. Są tylko 3 przykłady. Jeden z nich definiuje jak ustawiać konfigurację bitów. Ja właśnie go próbowałem wdrożyć. Wiesz mi - blokowanie było tak proste, że nawet dziecko z tym sobie poradzi :-) Może chodzi o to, że tam jest example dla innego, a ja zmieniłem typ. Po skompilowaniu powskakiwały domyślne ustawienia w MPLAB, a miałem automatyczne programowanie i run po kompilacji. S.

Reply to
Sylwester Łazar

Też się zadowolę. To czekamy :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

A jaki typ ma ustawiony programator? jeśli poprzestawiales typy to słowa konfiguracyjne w niektorych pic32 są pod innymi adresami, devid takoz samo. Zrób erase chip samym programatorem z prawidłowo podanym typem mcu. Dopiero sprobuj zaprogramować. I daj spokój z tym asemblerem, toż to masochizm :-).

Reply to
Marek

Nie da się. Właśnie tu leży problem.

Chciałem w C. Po skompilowaniu, odkładał mi na stos 24 rejestry, aby użyć jednego. Nie da rady. Zbyt szybko rzeczy się dzieją.

Ja lubię assembler, za to, że całe życie słyszałem iż wprowadza złe nawyki. Patrzę na świat i widzę, że większość społeczeństwa ma złe nawyki. Dlatego pisząc w assemblerze czuję kontakt ze społeczeństwem :-)

Reply to
Sylwester Łazar

A co ten układ ma robić jeśli to nie tajemnica?

Reply to
Marek