Metz Carat-SF 100Hz - proszę bardzo o pom

Witam wszystkich. Chcę kupić telewizor używany 29 calowy. Wśród oferowanych przez sprzedawców trafiłem na jeden model marki MET CARAT-SF 100 Hz. Telewizor wypasiony, podobno jeden z lepszych na rynku niemieckim. Tyle że ma być to roczny telewizor, problem w tym że wydaje mi się starszy. W związku z tym mam pytanie - czy ktoś może mi napisać w jakich latach ten egzemplarz był produkowany. To już by by była jakaś wskazówka. Próbowałem szukać na sieci i stronie Metza, ale ani w ząb nie znam niemieckiego. Proszę także o opinię na temat tej marki ludzi którzy się z nią spotkali.

Dziękuję serdecznie za pomoc, pozdrawiam

Reply to
Maly

W internecie daty nie znajdziesz

W środku TV będziesz miał mnóstwo układów scalonych - na więszości z nich jest data produkcji układu. TV będzie młodszy od najmłodszego układu o 1-6 m-cy

Z wieloletniej praktyki mogę powiedzieć, że gdy sprzedawca mówi że TV ma 1 rok to najczęściej ma ok 10 lat

mam nadzieję że metka z tyłu nie jest zerwana :-) i nie był lakierowany na srebrno w warsztacie lakierniczym :-)

W jakim celu chcesz kupić roczny, skoro w sklepach masz nowe z gwarancją?

Nic szczególnego

Leszek

Reply to
Leszek

Witam

Tylko że jest plomba, gościu daje gwarancję więc nie mogę do niego zajrzeć do środka niestety

Cena jest dwukrotnie mniejsza niż w sklepie, w sumie to 1,5 raza

Reply to
Maly

Użytkownik "Maly" <egonn snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cu4i4b$jvg$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jeśli on Ci udowodni że jest roczny kupuj, jeśli nie daj spokój. Zresztą przelicz ile ew. będzie kosztował serwis szmelca. Sprzedający przy tobie niech rozkręci, on chce sprzedać, Ty chcesz kupić jeśli nie zrobi tego idź do innego.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu