Matryca

Stwierdziłem przy rozkręcaniu LCD że nie ma aż takich śladów otwierania
monitora. W serwisie powiedziano mi iż była wymieniana świetlówka ale sam
monitor w tym konkretnie miejscu nigdy nie był ruszany. Zakładam więc, że
zostałem "porobiony". Zauważyłem jednak, że układ był przelutowywany i
prawdopodobnie pod kątem zimnych lutów. Teraz w każdym razie problem po
kilku miesiącach jest ten sam tj. obraz po pewnym czasie gaśnie całkowicie
(tak jakby elementy X były przegrzane a gdy stracą ciepło ... działają) więc
... czy faktycznie jest to świetlówka czy układ zasilania? Kondensatory są
różne ale nie ma jak porównać tj., że "takie a nie inne wartości mają te
czarne i te brązowe kondensatorki".

Proszę o info i czy w ogóle opłaca się naprawiać. Monitor nie jest aż tak
leciwy bo ma ponad 6 lat.

Re: Matryca
Witam!
WymieniaB3%em B6%wietlF3%wkEA% (na uBF%ywanB1%) i inwerter w lapku. Kosztow=
aB3%o
mnie to ok. 110 PLN (z czego 100 PLN za inwerter) + godzinEA% strachu,
BF%e siEA% nie uda ;)
Po dwu latach B6%wietlF3%wka znF3%w zaczyna padaE6% :(
PodsumowujB1%c: jeB6%li nie boisz siEA% tego sam zrobiE6% to raczej warto,
naprawa w serwisie moBF%e okazaE6% siEA% o wiele mniej atrakcyjna cenowo.
Wszystko zaleBF%y od ceny nowego monitora podobnej klasy.
Pozdrawiam!
MJ

Site Timeline