Matryca

Witam! Wymieniałem świetlówkę (na używaną) i inwerter w lapku. Kosztowało mnie to ok. 110 PLN (z czego 100 PLN za inwerter) + godzinę strachu, że się nie uda ;) Po dwu latach świetlówka znów zaczyna padać :( Podsumowując: jeśli nie boisz się tego sam zrobić to raczej warto, naprawa w serwisie może okazać się o wiele mniej atrakcyjna cenowo. Wszystko zależy od ceny nowego monitora podobnej klasy. Pozdrawiam! MJ

Reply to
Bruno