matowa zarowka - jakas farba? - Page 4

Re: matowa zarowka - jakas farba?

Piotrze - nie  ma problemow z zakupem, to znaczy ze przychodze do
pierwszego lepszego sklepu i sa.
Tymczasem jak pisalem - z Kauflanda wywialo. Gdzie indziej tez polki
przetrzebione.
A liroja to mam na drugim koncu miasta.

Zostaje allegro, ale czy poczta potrafi dostarczyc zarowke ? :-)

Ale z ciekawosci to moze do liroja wpadne, to zobacze czy internet
pokrywa sie z rzeczywistoscia :-)

J.

Re: matowa zarowka - jakas farba?

To "nie ma problemów" zawsze zależy od subiektywnego podejścia:

http://www.youtube.com/watch?v=MURauBHmXAM

U mnie w Kauflandzie nie było, potem przywiało. Czyli trzeba polować.
Klasyka. Kolejny problem, tak zwany ekologiczny, to brak halogenowych.
No i wreszcie cena -- ktoś z dumą pokazywał tu przechowane przez trzy
lata węgierskie żarówki. Po siedem złotych za sztukę. Ludzie kombinują
na jakichś giełdach z transakcjami terminowymi, z lokowaniem w złoto
czy różne niepewne papiery. Wszystko by zyskać kilka, a najwyżej
kilkanaście procent rocznie. A tu proszę, trzeba było lokować kapitał
w żarówy, by w trzy lata zyskać 700%.

Re: matowa zarowka - jakas farba?
sa specjalne zele/pasty do matowienia szkła, ktore po zabiegu wyglada
jak piaskowane. Szkło jest porowate, więc to jakieś kwasy? Poszukaj w
sklepach dla artystów moze tam gdzie kupuje się sprzet i materiały na
witraże, poszukaj w necie a napewno znajdziesz. Ze są takie środki to
wiem na pewno bo kiedyś dostałem tubkę z próbką i sie bawiłem. Dał mi to
ktoś kto robi witraże.
Sorki za literówki piszę z autobusu

--

Re: matowa zarowka - jakas farba?
http://www.artshobby.pl/download/chemia.pdf sa tez tansze i mniejsze
opakowania lub wizyta tam gdzie witraze robią

--

Re: matowa zarowka - jakas farba?

Artshobby to firma w której trzeba kupować tylko jak nigdzie w Polsce
się nie kupi, ceny wielu towarów mają z kosmosu, niektóre rzeczy można
gdzie indziej kupić za kilkukrotnie niższa cenę.

Re: matowa zarowka - jakas farba?
link po to dałem by było wiadomo czego szukac, nie moja branza, nie
korzystałem z tego sklepu, to tylko info ze takie pasty sa ogolno dostepne
ceny wysokie, fakt

--

Re: matowa zarowka - jakas farba?
Domyślałem się, tylko jako klient chciałem ostrzec potencjalnych
nabywców żeby przez zakupem poszukali gdzie indziej :)

Re: matowa zarowka - jakas farba?
Rozwiążę twój problem za 7 zł.

http://allegro.pl/zarowka-tradycyjna-100w-tungsram-matowa-mleczna-i2615223128.html

Nie musisz dziękować.

Re: matowa zarowka - jakas farba?
A ponieważ jak widać nie znasz Allegro, to proszę - tu masz matowy
halogen ;

http://allegro.pl/zarowka-halogenowa-g9-25-w-matowa-mleczna-halogen-i2631939519 .

4 zł.

Re: matowa zarowka - jakas farba?

13lm/W, wiem to tylko zarowka:)
LED 2700K maja ponad 100lm/W, nie te z allegro:) Ostatnio przegladalem
knige o LED-ach w roznych dziedzinach.
Dokladnie nie pamietam czy jest jeszcze cos <2700K, ale wzkazanie do
zastosowan domowych bylo wlasnie
na ledy z min. temperatura barwowa. Wiem ze byly krzyki na grupie,
swiatlo do dupu itp.
Moze problem byl z pochodzeniem leda, kupionym w ciemno czy "cos".
http://tinyurl.com/8tf9nna str 53.

Na rynku sa podrobki ledow znanych firm, znam 2 przypadki, antyreklame
sklepu pomine . Ledy z allegro od SS
 pomijam bo tam to juz odloty kompletne.

Site Timeline