marzenia

zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem... pojawił
się już taki projekt w necie?
ewentualnie jakieś pomysły?

Re: marzenia

W latach 80 w "Zrób to sam", była też wersja w EdW. Hasło do google:
akustomat, klaskomat.

Re: marzenia

LOL ... oj tak, wtedy to bylo modne ;)
Pamietam ze gnebilem rodzinke za granica o przeslanie do PL
nieosiagalnego wowczas cmosa 4013 :)

Pozdrawiam

Re: marzenia

Jeśli mówisz o wersji z ZTS, to była ona oparta na klasycznych TTLach, a
nie serii 4000.

Re: marzenia

Mowie o mniej wiecej tamtych latach,  lub nieco wczesniejszych
Schemat pradopodobnie byl opublikowany
w ktoryms radioelektroniku lub audiovideo ktore wowczas prenumerowalem
no i jako nastolatek zapragnalem tez to miec.
Jednym z "natchnien" byl chyba film "Rozowa Pantera"
gdzie gostek zaszpanowal "nowoczesnoscia" przy pannie w sypialni,
jednak czar prysnal a zaczela sie iluminofonia gdy zostal spoliczkowany :D

Ps. Moj uklad zostal tak zestrojony aby reagowal na gwizdanie

Re: marzenia
Hello Waldek,

W Chinatown była chyba scena odwrotna - pan policzkował panią...

Re: marzenia

Jak pamiętam, ponad 20 lat temu się pojawił (a może i dawniej). Tyle że z
"netem" u nas w PL wtedy słabo ;-)

Pozdrawiam
PP

PS: Kolega trolluje czy żartuje?

Re: marzenia
pojawiÂł

E, tam, jakie słabo?  ;)
Mało to grup dyskusyjnych było, zanim ktokolwiek słyszał o Internecie?

No, faktem jest, że to były czasy BBS-ów i sieci bodajże Fido, łączyło
się za pomocą modemów 2400bps.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: marzenia
Hello Adam,

pojawiÂł

Polskich? Cała jedna - soc.culture.polish

I szybszych - w 1991 roku już były modemy V32/32bis. U mnie stały dwa
2400bps ale w BBSach z bogatszymi sponsorami już były 9600bps.

Re: marzenia
A ja biedny jeszcze w 2001 łączyłem się (ale już z internetem) z
prędkością 14.4/11.5 kbps zależnie jak duże zakłócenia były.

Re: marzenia
Hello Michoo,

W zeszłym roku w czasie burzy straciłem modem ZyXEL - 16800bps.
Kupiony prawdopodobnie w 1994 roku...

Re: marzenia

Zapytaj neta.

Re: marzenia

chyba sobie żarty robicie, że niby mam używać zmocnionego i obciętego
sygnału o dużej głośności do przełączania... nie wydaje mi się to dobrym
pomysłem...

Re: marzenia

Pytałeś o przełączanie klaśnięciem i takich układów jest pełno, dlatego
zostałeś odesłany do Google. Duża większość z nich działa tak jak napisałeś.
Jeśli potrzebujesz czegoś wyrafinowanego, co odróżni klaskanie od innych
głośnych dźwięków, to trzeba to było zaznaczyć. Drugim kryterium po
głośności byłby pewnie czas trwania dźwięku, dalej można by badać zawartość
poszczególnych częstotliwości.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Karmisz trolla.

Re: marzenia

wal się cioto!

Re: marzenia

PLONK!

--
Włodek

Re: marzenia

wal się cioto

Re: marzenia

To może jednak cmokanie? :-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: marzenia

Jeśli już koniecznie potrzebujesz niezawodności przełączania, to użyj
sztucznych sieci neuronowych w dziedzinie częstotliwości.
K.

Site Timeline