marzenia

Reply to
identifikator: 20110701

W latach 80 w "Zrób to sam", była też wersja w EdW. Hasło do google: akustomat, klaskomat.

Reply to
Zbych

Zapytaj neta.

Reply to
Mario
Reply to
identifikator: 20110701
Reply to
Grzegorz Niemirowski

Jeśli już koniecznie potrzebujesz niezawodności przełączania, to użyj sztucznych sieci neuronowych w dziedzinie częstotliwości. K.

Reply to
John Smith

W dniu 2011-07-18 22:52, John Smith pisze:

Ostatnio, kiedy oglądałem szafę przekaźników w 30-letniej windzie Zremb, przyszła mi do głowy myśl, że ta logika na przekaźnikach to jest właśnie sieć neuronowa (deterministyczna), tyle że zrealizowana właśnie na przekaźnikach.

Dlatego przyszło mi teraz do głowy, żeby zrobić takie filtry LC o rosnących częstotliwościach drgań, z detekcją rezonansu (obwiednia?) zasilającą cewki przekaźników. Byłby to układ reagujący na klaśnięcie na sieci neuronowej na przekaźnikach. To by mogło robić wrażenie.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Nie sprawdza się w sypialni :)

Reply to
gary

W dniu 18.07.2011 22:20, Grzegorz Niemirowski pisze:

Karmisz trolla.

W dniu 2011-07-19 01:04, Waldek pisze:

Jeśli mówisz o wersji z ZTS, to była ona oparta na klasycznych TTLach, a nie serii 4000.

Reply to
Zbych
Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 19.07.2011 00:15, Tomasz Wójtowicz pisze:

Raczej średnio rozbudowana logika dwustanowa. Do sieci neuronowej jeszcze daleko...

Tylko jak te przekaźniki zaczną "klaskać", to się zrobi akustyczne sprzężenie zwrotne ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk
[...]

W Chinatown była chyba scena odwrotna - pan policzkował panią...

W dniu 2011-07-19 07:41, gary pisze:

No to trzeba zrezygnować z sado-maso.

Reply to
Mario

W dniu 2011-07-19 10:05, Grzegorz Kurczyk pisze:

Teoretycznie jest to możliwe aby SSN zrealizować na sieci rezystorów i przekaźnikach, w obecnych czasach to jednak wersja dla "ekstremistów".

Ale uczenia nie da się w ten sposób zrealizować. Ale twórca wątku jest ambitny, niech się bierze za realizację.

:)

Pozdr, K.

Reply to
John Smith