Mapa Polski GPS - iGO 8

Ma ktoś może mapę Polski lub inne mapy do systemu iGo.8?
Chcę je wypróboować na mym nowym Magellanie Maestro 4370.

Znajduję te pliki w sieci ale są tylko na torrentach których nikt
aktualnie nie udostępnia z niewiadomych mi powodów... ;-)

A może ktoś już przerabiał nowe systemy Maestro 4350 i 4370
z dobrymi wyświetlaczami 480x800 pixeli na europejskie drogi?

Proszę o kontakt na grupę lub na: pszemol (małpa) interia.pl

Re: Mapa Polski GPS - iGO 8

poszperaj na www.peb.pl tam jest tego cała masa, działająca

--
Pozdrufka,