manual do cupla poszukiwany

może Ktoś widział gdzieś dobry manual do cupla? jak deklaruje się w nim przerzutniki D, chciałbym zdefiniować parę przerzutników z jednym clockiem, wejścia do wejść, a z przerzutników od razu na wyjścia... może Ktoś mi podpowie lub poleci manual?

Reply to
tusk, donald tusk

a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości

Dawno nie uzywalem, ale jesli tempo rozwoju maja takie samo jak dawniej ... to dobrego manuala nie ma i nie bedzie. To co jest wystarcza - trzeba sie wykazac obyciem i inteligencja :-P

J.F

i jeszcze coś, czy do nóżki wejściowej GAL22V10 można podłączyć obwód podciągania opóźnionego RC?

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał

google: metastable

J.F

W dniu 2014-04-15 17:40, J.F pisze:

nic pod tym hasłem nie widać, z tego co poszukuję...

Reply to
tusk, donald tusk

W dniu 2014-04-15 17:12, tusk, donald tusk pisze:

Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

JK

Reply to
JK

W dniu 2014-04-15 17:27, J.F pisze:

Czyli po polsku, będzie kłopot.

JK

Reply to
JK

jak zadeklarować przerzutnik D?

Reply to
tusk, donald tusk

Co za staroć.

Zainteresuj się współczesnymi układami CPLD np Xilinx-ową rodziną CoolRunner-II.

MiSter

Reply to
MiSter

proszę o odpowiedzi na temat

Reply to
tusk, donald tusk

no to inaczej mamy jakieś nowoczesne układy PLD w obudowach DIP?

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał

Nowoczesne uklady nie sa w DIP :-P

J.F

Proś sobie.

Reply to
Adam Wysocki

co tam w europie jakieś nowe dyrektywy kto tak a kto to nie?

Reply to
tusk, donald tusk

np MAX 3000 (np EPM3064) od Altery są w PLCC. z podstawką to jak DIP.

@
Reply to
Artur Miller

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:liji83$ij6$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

Masz angielski w przedszkolu?

Reply to
Jan

Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lijoac$9j9$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

W dniu 2014-04-15 17:12, tusk, donald tusk pisze:

Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

JK

Słuszna diagnoza.

Reply to
Jan

Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:534d4fd8$0$2360$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

[...]

Czyli nie dla naszego kolegi. Inteligencji brak.

Reply to
Jan