manta 9000 brak kanałów tele5 i polonia1

Witam wszystkich. Do jakiegoś czasu miałem ale z dnia na dzień znikły mi wszystkie kanały z tej paczki: Tele5, Polonia1 i pozostałe.Mam odbiornik Manta 9000 Wszystko dobrze ustawione. Zupełnie, jakby nawalił konwerter.i część pasma nie widzi. Parametry odbioru są aktualne ale na nich nic nie znajduje. Dzięki.

Reply to
Jan Kowalski

Jako paczkę traktujesz cały transponder 11662MHz V? Czyli dolne pasmo.

Czy odbierasz coś z poniższych?

dolne pasmo:

TVS, TVP Info 10719V

4FunTv 10758V TBN Russia 10815H Stars TV 10911V ZDF 11054H Media Broadcast - Test 3 11604H Arte HD 11681H

górne pasmo:

Life TV 11727V Rai Scuola 11766H Class HorseTv 12635V BFM TV 12692H

Zdarzają się paści konwerterów dla wybranego pasma, ostatnio miałem konwerter gdzie wyleciało całe dolne pasmo, górne śmigało bez zastrzeżeń w obu polaryzacjach V i H.

Reply to
jedrek