mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

Kupiłem Sony Sony HDR-XR200VE, teraz czas na telewizor (ma sony 20" z 1989 roku ;). Chciałby zobaczyć, co ta kamera potrafi :)

,Prosze pomóżcie wybrać telewizor 32 lub 40" Stawiam na samsunga, i w jego ofercie chciabym się rozejrzeć.

  1. LED czy świetlówka ? Niby nowa technologia (LED) ale czy dopracowana i czy warto ?
  2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.
  3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w Agito. I najważniejsze: fundusze :) 4000 -4200 zł.

Do tego jeszcze w niedlekiej przyszłości nagrywarka DVD do 2500 zl. Bylbym wdzięczny za porady...

Reply to
Marek

Marek pisze:

Jak jestes slepy to dowolny LCD i tak w porownaniu do dowolnej plazmy to wielki shit. Te LCD z podswietlaniem LED sa lepsiejsze bo maja mniejszy pobor energii i w niektorych miejscach kolory bardziej odpowiadaja rzeczywistosci. 4000zl chcesz wydac na LCD normalny jestes ?? Kup dowolna plazme i bedziesz zadowlony. A nagrywarka stacjonarna to juz w ogole poroniony pomysl.

Reply to
games

Rozumiem że kolega kupił sobie plazmę dawno temu i dawno się za LCD nie rozglądał i nie wie jak się technologia polepszyła :-))

Dlaczego?

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol"

właśnie - dlaczego? mam nagrywarkę Panasonika DMR-EH58 (dysk 250 GB i nagrywarka DVD) za 1000 zł i świetnie mi służy. A jakbym miał do niej TV full-HD to da się z niej odtwarzać na takim TV z dorabianiem dodatkowych linii (podbija jakość) - tyle że tego nie wypróbowałem

*** blad ***
Reply to
blad

Pszemol pisze:

Kolega mial 2 plazmy i pozniej kupil LCD bo rachunki za prad za plazme byly zbyt wysokie. Kupil sobie pozniej 2 LCD z ktorych jednego sprzedal i cos wie na ten temat. Teraz czekam na OLED'a w normalnych wymiarach za rozsadna cene.

A jesli chodzi o nagrywarke stacjonarna to mam Dreamboxa ktory to sobie nagrywa ale w zyciu nie kupil bym czegos takiego jak stacjonarna nagrywarka dvd bo to sprzet dla frajerow i emerytow..

Reply to
games

Użytkownik "games" snipped-for-privacy@games.home.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

------------

A ja sobie ostanio kupiłem magnetowid JVC z Super VHS ET za 90 zł i jakość nagrań na zwykłej taśmie VHS jest taka, ze nie moge odróżnić czy obraz leci z magnetowidu czy z anteny (na TV SONY WEGA 29 cali). Zreszta kupiłem w krótkim czasie 3 magnetowidy niejako na zapas. Cena niewysoka wiec hulaj dusza. Tak sobie myśle, że te stare technologie wcale nie były takie złe. Na razie nie palę się ani do plazmy ani LCD o nagrywarce DVD nie wspominając. Taśmy nagrane w 1990 roku bez problemu mogę odtworzyć dzisiaj (był wtedy SECAM ale też PAL z satelity). Ciekawe czy odworzy się płytę DVD wypaloną dzisiaj za

19 lat?

pozdrawiam - Janusz

Reply to
sofu

sofu pisze:

Nie zle nie byly ale jakosc kasety VHS to dzisiejsze DIVX 320x160

:):):):)

Reply to
games
32 lub 40 cali do hdtv to porażka, jak chcesz oglądac obraz na znaczku pocztowym to lepiej pozostań przy tym co masz.
Reply to
VSS

jak kogos nie stac na plazmę to niech ogląda obraz na budżetowym LCDku. płakanie w rekaw, że plazma pobiera za duzo pradu i trzeba płacić wysokie rachunki jest według mnie ewidentym pokazaniem biedy przez jęczącego.

Reply to
VSS

s-vhs to 560×480, projektowane z uwzglednieniem przeplotu (a wiec idealnie dopasowane do klasycznych TV CRT) i bez znanych z divx widocznych skutkow kompresji. Obawiam sie, ze nawet najlepszy divx w SD nie moze sie rownac z takim sygnalem.

k,

Reply to
KILu

Jasne. Tylko, że 560x480 to NTSC a w PAL europejskim masz 704x576 a na to w svhs brakuje pasma.

Tak masz racje taki material powalal jakoscia ale tylko na magnetowidach i kamerach DV.

Reply to
games

Powitanko,

Tylko kaset do tego nigdzie nie kupisz. s-vhs oczywiscie, bo zwykle vhs bez problemu.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gxr1ui6zcofm.fyi1ybai0x4v$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Uwaga natury ogólnej: kupowanie domowego sprzętu elektronicznego "przyszłościowo" jest czystym marnotrawstwem szczególnie, że (niezależnie od producenta) jest to zwykły chłam, który bardzo szybko traci na wartości a i trwałości też nie przejawia zbyt dużej. Zdecyduj, kiedy wyposażysz się w źródło sygnału full HD i w zależności od tego podejmij decyzję.

Sprawdź dobrze cenę. Ostatnio czegoś tam poszukiwałem i okazało się, że ceny nie są już atrakcyjne - a to niweczy cały sens sklepu internetowego, nawet jeśli ma bardzo dobrą opinię. Stówkę różnicy na 2k to mogą sobie, sam wiesz.

e.

Reply to
entroper

VSS pisze:

Bez przesady. Jeżeli ktoś siedzi metr od ekranu to 40" wydaje się ogromne. Tak że wszystko zależy od odległości oglądania.

Reply to
Adam Dybkowski

Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:33:41 +0100, entroper napisał(a):

Swoją droga zastanawiam się, czy zamiast nagrywarki DVD nie kupić odtwarzacza Blu-ray,lub jednego i drugiego. bo nagryarek stacjonarnych to chyba na rynkujeszcze nie ma ????

Reply to
Marek

Marek pisze:

Są, m.in. Sony BDZ-A70, BDZ-A950, Panasonic DMR-BS850, Sharp BD HDW40. Ale ceny nie chcesz znać. :)

Albo tańsze rozwiązanie czyli combo LG HR400 (nagrywarka HDD z odtwarzaniem Blu-ray).

Reply to
Adam Dybkowski