mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

Kupiłem Sony Sony HDR-XR200VE, teraz czas na telewizor (ma sony 20" z 1989
roku ;). Chciałby zobaczyć, co ta kamera potrafi :)

,Prosze pomóżcie wybrać telewizor 32 lub 40" Stawiam na samsunga, i w jego
ofercie chciabym się rozejrzeć.

1. LED czy świetlówka ? Niby nowa technologia (LED) ale czy dopracowana i
czy warto ?
2. Full HD ? Ma być zakup przyszłościowy.
3. Puenta: jakie modele dla przekątnych 32 i 40 " model ? Kupię pewnie w
Agito.
I najważniejsze: fundusze :) 4000 -4200 zł.

Do tego jeszcze w niedlekiej przyszłości nagrywarka DVD do 2500 zl. Bylbym
wdzięczny za porady...

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)

Jak jestes slepy to dowolny LCD i tak w porownaniu do dowolnej plazmy to
wielki shit.  Te LCD z podswietlaniem LED sa lepsiejsze bo maja mniejszy
pobor energii i w niektorych miejscach kolory bardziej odpowiadaja
rzeczywistosci. 4000zl chcesz wydac na LCD normalny jestes ??
Kup dowolna plazme i bedziesz zadowlony.  A nagrywarka stacjonarna to
juz w ogole poroniony pomysl.

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

Rozumiem że kolega kupił sobie plazmę dawno temu i dawno się
za LCD nie rozglądał i nie wie jak się technologia polepszyła :-))

Dlaczego?

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
Użytkownik "Pszemol"

właśnie - dlaczego?
mam nagrywarkę Panasonika DMR-EH58 (dysk 250 GB i nagrywarka DVD)
za 1000 zł i świetnie mi służy. A jakbym miał do niej TV full-HD to
da się z niej odtwarzać na takim TV z dorabianiem dodatkowych linii
(podbija jakość) - tyle że tego nie wypróbowałem
*** blad ***

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)

Kolega mial 2 plazmy i pozniej kupil LCD bo rachunki za prad za plazme
byly zbyt wysokie.   Kupil sobie pozniej 2 LCD z ktorych jednego
sprzedal i cos wie na ten temat.  Teraz czekam na OLED'a w normalnych
wymiarach za rozsadna cene.

A jesli chodzi o nagrywarke stacjonarna to mam Dreamboxa ktory to sobie
nagrywa ale w zyciu nie kupil bym czegos takiego jak stacjonarna
nagrywarka dvd bo to sprzet dla frajerow i emerytow..

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

??

------------

A ja sobie ostanio kupiłem magnetowid JVC  z Super VHS ET za 90 zł i jakość
nagrań na zwykłej taśmie VHS jest taka, ze nie moge odróżnić czy obraz leci
z magnetowidu czy z anteny (na TV SONY WEGA 29 cali). Zreszta kupiłem w
krótkim czasie 3 magnetowidy niejako na zapas. Cena niewysoka wiec hulaj
dusza.
Tak sobie myśle, że te stare technologie wcale nie były takie złe. Na razie
nie palę się ani do plazmy ani LCD o nagrywarce DVD nie wspominając. Taśmy
nagrane w 1990 roku bez problemu mogę odtworzyć dzisiaj (był wtedy SECAM ale
też PAL z satelity). Ciekawe czy odworzy się płytę DVD wypaloną dzisiaj za
19 lat?

pozdrawiam - Janusz

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)

Nie zle nie byly ale jakosc kasety VHS to dzisiejsze DIVX 320x160

:):):):)

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

s-vhs to 560×480, projektowane z uwzglednieniem przeplotu (a wiec idealnie
dopasowane do klasycznych TV CRT) i bez znanych z divx widocznych skutkow
kompresji. Obawiam sie, ze nawet najlepszy divx w SD nie moze sie rownac z
takim sygnalem.

k,

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
Hello KILu,

Jasne. Tylko, że 560x480 to NTSC a w PAL europejskim masz 704x576 a na
to w svhs brakuje pasma.

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)
Tak masz racje taki material powalal jakoscia ale tylko na magnetowidach
i kamerach DV.

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)
Powitanko,

Tylko kaset do tego nigdzie nie kupisz. s-vhs oczywiscie, bo zwykle vhs
bez problemu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
jak kogos nie stac na plazmę to niech ogląda obraz na budżetowym LCDku.
płakanie w rekaw, że plazma pobiera za duzo pradu i trzeba płacić wysokie
rachunki jest według mnie ewidentym pokazaniem biedy przez  jęczącego.

--
VSS      http://vss.pl
PZK - Piraci Z Karaibów

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)
32 lub 40 cali do hdtv to porażka, jak chcesz oglądac obraz na znaczku
pocztowym to lepiej pozostań przy tym co masz.

--
VSS      http://vss.pl
PZK - Piraci Z Karaibów

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)

Bez przesady. Jeżeli ktoś siedzi metr od ekranu to 40" wydaje się
ogromne. Tak że wszystko zależy od odległości oglądania.

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

Uwaga natury ogólnej: kupowanie domowego sprzętu elektronicznego
"przyszłościowo" jest czystym marnotrawstwem szczególnie, że (niezależnie
od producenta) jest to zwykły chłam, który bardzo szybko traci na wartości
a i trwałości też nie przejawia zbyt dużej. Zdecyduj, kiedy wyposażysz się
w źródło sygnału full HD i w zależności od tego podejmij decyzję.

Sprawdź dobrze cenę. Ostatnio czegoś tam poszukiwałem i okazało się, że
ceny nie są już atrakcyjne - a to niweczy cały sens sklepu internetowego,
nawet jeśli ma bardzo dobrą opinię. Stówkę różnicy na 2k to mogą sobie,
sam wiesz.

e.

Re: mam kamerę, cchcę kupić telewizor :)

Swoją droga zastanawiam się, czy zamiast nagrywarki DVD nie kupić
odtwarzacza Blu-ray,lub jednego i drugiego.  bo nagryarek stacjonarnych to
chyba na rynkujeszcze nie ma ????

Re: mam kamerę, cchcę kupić tele wizor :)

Są, m.in. Sony BDZ-A70, BDZ-A950, Panasonic DMR-BS850, Sharp BD HDW40.
Ale ceny nie chcesz znać. :)

Albo tańsze rozwiązanie czyli combo LG HR400 (nagrywarka HDD z
odtwarzaniem Blu-ray).