Mały wodoodporny przycisk

Szukam i nie mogę znaleźć... potrzebuję monostabilnego przycisku (SPST), żeby
założyć go na motocyklu, czyli klasa przynajmniej IP56. Znalazłem jakieś na
Allegro, ale wymagają wiercenia. Może macie jakieś patenty na uwodoodpornienie
normalnych switchy, jakieś gumki albo coś takiego?

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Re: Mały wodoodporny przycisk
Witam,

Jak rozumiem, wszelakie takie:
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/10015
odpadają, bo wymagają wiercenia?

Dykus.

Re: Mały wodoodporny przycisk

Jak nie znajdę nic innego to trzeba będzie użyć tego i jakiejś małej
obudowy, w której zrobię dziurę i go wsadzę. To nie ma być dla mnie,
tylko do urządzenia, które planuję sprzedawać w większej ilości, nie
chciałbym żeby cena przycisku wynosiła 1/3 ceny urządzenia :)

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Site Timeline