Mały sampler, albo inne ustrojstwo do odgrywania kró

Cześć.

Pytanie co polecacie jak w temacie. Chciałbym zrobić sobie małe urządzonko, które miałoby w pamięci kilkanaście dobrej jakości wgranych próbek dźwiękowych (max 16 szt., do 7 sekund każda, dźwięk mono 16 bit >=32 kHz) i potrafiło odtworzyć wybraną próbkę po naciśnięciu przycisku. Tak podręczny sampler. Myślałem o jakimś układzie grajka opartego na uC czytającego sobie z karty pamięci, ale to chyba wyższa szkoła jazdy. Są jakieś dedykowane układy np. do zabawek, które można w tym celu wykorzystać? Czy któryś z AVR "udźwignie" taki pomysł?

Pozdrawiam, TC

Reply to
Ciemny

Ciemny pisze:

Przyjrzyj się serii układów ISD. Próbkowanie 32 kHz wyciągną tylko układy serii ISD15100 i ISD5100.

Adam Dybkowski

Ciemny pisze:

A oglądałeś ISD2560? W książce "Programowanie mikrokontrolerów PIC w języku C" (Jabłoński, Pławsiuk) jest opis mówiącego woltomierza sterowanego PIC16F872, wykorzystującego ten układ. Nie mam z nim doświadczenia, ale wygląda nieźle.

Reply to
Obserwator

Ciemny pisze:

Zobacz STM32 na stronie st.com Maja gotowe aplikacje tego typu.

Pozdr AK

Reply to
AK