maly i cichy agregat pradotworczy 500W

Szukam bezproblemowego, malego i cichego agregata pradotworczego 500W w
rozsadnej cenie

musi byc maly - 500W poniewaz im mniejsza moc tym dluzszy czas pracy na
jednym tankowaniu, po za tym wiekszej mocy nie potrzebuje

bedzie on wspolpracowal z UPS 500W z AVR + Active PFC i zasilal PC

moze ktos cos polecic sprawdzonego?

pzdr,
w.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Hello walker,

A masz dużo pieniędzy?

Żebyś się mocno nie zdziwił.

Teraz...

A UPS będzie chciał pracować z agregatem? Bo większość kolaboracji
odmawia.

Dla powyższych założeń jedynie agregat z przetwarzaniem (inwertorowy).
Na Allegro ceny zaczynają się od 420PLN za uzywkę poprzez 700PLN za
Einhella po znacznie droższe innych firm.
Oczywiście o 500W zapomnij - nikt raczej poniżej 800VA nie robi.

 RoMan
Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
On 04/06/2013 03:25 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:> A masz dużo pieniędzy?

chcialbym agregat do 1000 zl

 > Żebyś się mocno nie zdziwił.

dlaczego ?

 > Teraz...

500W i duzy zapas, obecnie potrzebuje 150W z tego 350W to zapas

 > A UPS będzie chciał pracować z agregatem? Bo większość kolaboracji
 > odmawia.

tzn? chyba jakies modele wspolpracuja ...

> [...]
 > Einhella po znacznie droższe innych firm.
 > Oczywiście o 500W zapomnij - nikt raczej poniżej 800VA nie robi.

a einhell to sprawdzona konstrukcja? dziala bezproblemowo? i ktory model
wybrac aby wspolpracowal z UPS'em?

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Hello walker,

No to spokojnie w tej cenie kupisz inwertorowy o mocy 1000VA

Bo to dziedzina opanowana przez towar jakości takiej sobie...

Ale nie robią agregatów 500W.

Już pisałem - inwertorowe nie sprawiają kłopotu.

A czy ja mam szklaną kulę? Dobre i sprawdzone konstrukcje robi Honda.
Ale te agregaty kosztują 5 razy tyle co chińszczyzna dostępna na
Allegro.

 RoMan
Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

Bo im mniejszy agregat, tym mniejszy zbiorniczek

Swoja droga jak patrze na kosiarke ... kosi, kosi, a paliwa ciagle pol
zbiorniczka ..

Niechetnie, bo agregat zwykle dostarcza cos co ups traktuje jako prad spoza
normalnego zakresu, cos do czego zostal zaprojektowany, aby sie wtedy
wlaczac. No moze AVR beda bardziej tolerancyjne.

J.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

boracji

Z naprawdę dużymi współpracują. Małe mają za dyże wahania
 częstotliwości
i UPS-y faktycznie nie chcą współpracować. Rozwiązaniem są ag
regaty
inwertorowe - tyle ze to jakby inna półka cenowa. Honda 1 kVA jest
naprawdę cichutka, każdy UPS ją toleruje, obroty ma zmienne, dostos
owane
do obciążenia (bo o częstotliwość dba przetwornica) i jest prze
z to
oszczędna, nie zużywa paliwa niepotrzebnie - wadę ma tylko jedną.
 Cenę!

--
Darek

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Hello Dariusz,

Przecież pisze o tym od pierwszego posta...

O tym też pisałem.

 RoMan
Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Najwyrazniej niektorzy maja Cie w KF :-).
A tak na powaznie to w/w odpowiedz jest 10x bardziej przyjazna w
czytaniu niz Twoje napakowane emocjami elaboracje.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

moge prosic o podanie modelu?

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

czy chodzi dokladnie o ten model?

http://www.skapiec.pl/site/cat/525/comp/330887

tylko dlaczego to takie drogie? koszty produkcji wysokie? czy sobie
prowizje taka naliczaja?

druga sprawa na ups niestety sie nie nadaje rozruch jest reczny, a ja
chcialbym zeby po za zaniku napiecia automatycznie wlaczal sie agregat

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Hello walker,

Bądź poważny - przy tak małej mocy nikt elektrycznego rozrusznika i
układu SZR nie robi.

 RoMan
Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał
Hello walker,

Dlaczego nie ?
Kwestia ceny i zapotrzebowania.
Widac znikome.

J.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Hello J.F,

Sam sobie odpowiadasz...

Ano właśnie.

Swoją drogą - agregat 7.5kW z AVR, diesel, z SZR ledwie 2750 na
Allegro - jestem zadziwiony. Jeszcze nie tak dawno z 4 razy tyle
trzeba było wyłożyć.

 RoMan
Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

Najmniejszy jaki znalazłem to 700W Hondy, cena odstraszyła mnie. I cichy
on na pewno nie był, jak można sądzić z filmików prezentacyjnych.
Nawet myślałem sobie zrobić sam, ale silnik jaki by nie był, to mały
hałaśliwy jest że głowa boli, druga sprawa, to większość małych spali
więcej niż dużo większy ale nie przeciążony silnik.

Ja na działce potrzebuje stałego zasilania i nie chciałbym co tydzień -
dwa, jechać na działkę i podpinać kable i ładować aku, na cichy i tani
agregat nie mam chyba szans. Chyba w wakacje sklecę jakiś wiatrak co
będzie doładowywał aku.

--

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

Miałem podobny problem, generator miał służyć do zasilania APC smart 700.
Kupiłem marketowy 2.5kW nieinwerterowy, działał na nim ten UPS (większe
APC 1000 czy 1500 już nie działały mimo ustawienia 'Sens Low'. Użyłem
go kilka razy w ciągu kilku lat, uruchamianie było niewygodne, trzeba
było go wynosić garażu, nie zawsze chciał ruszać, wypadało go co jakiś
czas odpalić, itp.

Kupiłem inwerter 12V->220V, teraz przy braku zasilania podłączam go do
akumulatora samochodu i włączam silnik, jest szybciej i wygodniej.

a.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W
Jak możesz dać butlę gazową, to może agregat z silnikiem Stirlinga. Są
gotowce do kupienia w różnych zakresach mocy. Nawet fajne malutkie
agregaty do domków jednorodzinnych. Tam masz jednocześnie i energię
elektryczną i termiczną. Gdzieś też widziałem (chyba w USA) silniki
Stirlinga luzem na dowolne paliwo, trzeba było tylko wymienić część
układu zasilania. Były i na drzewo i na paliwo płynne i gazowe. W każdym
razie są one bardzo ciche.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

A jakieś więcej informacji?

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

http://www.stirlingmotor.com/leistungsmot.html

Po niemiecku, ale można automatycznie przetłumaczyć. Gotowce produkuje
między innymi Viessmann, ale to raczej inna klasa, ma dużą sprawność
cieplną jako ogrzewanie, produkcja energii elektrycznej silnikiem
Stirlinga to produkt uboczny.

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

na pierwszy rzut oka wyglada nie zle, ale gdzie cos takie mozna kupic i
ile kosztuje, chodzi mi o gotowy agregat taki zeby mozna bylo odrazu
podlaczyc do UPS'a

Re: maly i cichy agregat pradotworczy 500W

Na tej stronie jest lista producentów. Jeden, jak widziałem, ma swojego
UPSa w obudowie ;-). Ale pewnie nie jest tanie.