maleńkie ogniwa pryzmatyczne, albo mi kro bateria do telefonu

witam

mam mały telefonik, w którym spuchła bateria i niema wydolności
prądowej. tzn rozmowa przychodząca wyłącza telefon. po pełnym
naładowaniu, można dzwonić, ale parę godzin później katastrofa.
Tak czy sak, dłuzszy bok to 42mm. znajdę coś takiego?
ToMasz
ps
hyundai mb-108
Oryginalna bateria niedostępna

Re: maleńkie ogniwa pryzmatyczne, albo mikro bateria do telefonu

Samo ogniwo zapewne znajdziesz tu:
http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania51%9&idzastosowanianad51%8&search=
Do kompletu potrzebna jest jeszcze płytka z tzw. zabezpieczeniem i
stykami. Możesz ją wydłubać ze starego akumulatora. Uważaj jednak aby
przy okazji nie rozszczelnić ogniwa. Może to być niebezpieczne.

Paweł

Re: maleńkie ogniwa pryzmatyczne, albo mikro bateria do telefonu
http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania51%9&idzastosowanianad51%8&search=

dzięki. choć jedna ma czas dostawy 6 tygodni, druga towar trudno
dostępny, ale po nazwie znalazłem gdzie indziej. Powiedz mi proszę czy
pojemności tych ogniw są realne czy można je pomiędzy bajki włożyć?
Bateria ma deklarowane 570mAh, ale telefon potrafi pociągnąć ponad 300
mA, więc to dla niej dużo....

ToMasz

Site Timeline