małe metalowe obudowy - detal

Potrzebuję kilku małych metalowych obudów w rozmiarach mniej więcej
30x30x20, 4 sztuki.

Gdzie takich szukać? Najmniejsze jakie znalazłem to hammonda, ale też za
duże.

--
PH

Re: małe metalowe obudowy - detal

http://www.armel.pl /

Nie wiem tylko, jak sobie za takie coB6% policzB1%, ale robiB1% na
zamF3%wienie iloB6%ci prototypowe.

Re: małe metalowe obudowy - detal

    To jest bardzo śmieszna firma: nie udostępniają zwymiarowanych rysunków
swoich produktów i do tego są odporni na prośbę o wysłanie katalogu ;-)
Chyba nie zauważyli końca roku 1989.

--
Filip.

Re: małe metalowe obudowy - detal
Hello PH,

Ale jakieś jednostki chyba byłyby pomocne?

Re: małe metalowe obudowy - detal

Spodziewasz się mil rosyjskich czy łokci;)? Oczywiście chodziło mi o
milimetry.

--
PH

Re: małe metalowe obudowy - detal

Szukałeś w Bopli (de) i w Gainta (tw)?
Gainta (też) ma przedstawiciela w Polsce.

Pozdrawiam,
Michał Smolnik

Re: małe metalowe obudowy - detal

Jeszcze nie, nie znałem tych nazw. Dziękuję na podpowiedzi.

--
PH

Re: małe metalowe obudowy - detal

Jak nie znajdziesz nic gotowego, to mogEA% Ci wyfrezowaE6% (CNC) - Dibond,
albo blacha alu.
SzczegF3%B3y na priv.

pozdrawiam
  Robert

Re: małe metalowe obudowy - detal

Jeśli chodzi o Boplę, to moja rada - nie próbuj kupować przez Soytera.
Ciężko się z nimi rozmawia, a w jednym przypadku zakupu produktu Bopli
nawet zostałem oszukany.

Pozdrawiam,
Michał

Site Timeline