maksymalne napięcie

co oznacza w układach scalonych maksymalne dopuszczalne napięcie na danym wejściu? chodzi mi o to, czy tam jest jakiś układ - dioda dołączona do VCC? jeśli dam większe napięcie przez opornik, to ta dioda się włączy, czy jednak układ się spali? ADC0832...

Reply to
identyfikator: 20040501

Zazwyczaj, że jak je przekroczysz to układowi może stać się krzywda.

Zależy od układu.

A spróbowałeś zajrzeć do dokumentacji?

Reply to
Michoo

(ciap)

Widzę, że bułka się nie skończyła.

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

zapisz się do Platformy

Reply to
identyfikator: 20040501

Ale po co to dokarmiasz?

[...]

Musiałby być ciężko chory, żeby to zrobić.

A kiedy wyzdrowiał?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Platforma, Platforma, Platforma, Europa!

Reply to
identyfikator: 20040501

Widzę, że jednak jeszcze nie. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

nie myślałeś, żeby może występować na forum Wspólnoty Europejskiej Zjednoczonej? z takimi poglądami...

Reply to
identyfikator: 20040501

Ktoś mi powie, o co mu chodzi z ta platformą?

On serio uważa, że do lutowani płytek trzeba "być w partii"?

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

dobrze powiedziane.

Reply to
identyfikator: 20040501

Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

umiesz odróżnić pytanie od stwierdzenia?

Reply to
AlexY

ja tam z Platformy nie jestem i wcale mnie to nie martwi, co mnie obchodzi, że wszyscy palą się do zjednoczenia z Tuskiem i Gronkiewicz, ja nie...

może lepiej Ktoś mi powie coś na temat z pierwszego postu?

Reply to
identyfikator: 20040501

On uważa, że jemu trzeba wszystko strawione podać, a jak ktoś powie nie to co trzeba (czyli co on uważa za poprawne) to jest ten osobnik automatycznie zwolennikiem PO i Europy. Po prostu chory człowiek.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

tfu. zniżę się do poziomu Wyzwolonej Europy, Kto zaczął? EOT proszę tylko na temat.

Reply to
identyfikator: 20040501

In the darkest hour on Sun, 27 May 2012 18:08:11 +0200, Waldemar Krzok snipped-for-privacy@zedat.fu-berlin.de> screamed:

W dodatku uważa, że to obraza. :D

Reply to
Artur M. Piwko

Przecież to ty ciągle offtopujesz i piszesz bzdury kompletnie oderwane od tematu wątku, a potem jeszcze się dziwisz, że nikt ci nie chce odpowiadać.

Przenieś się na pl.soc.polityka i tam dyskutuj do woli o PO, PiS-ie, UE i innych niezmiernie interesujących rzeczach. Ta grupa dotyczy elektroniki.

Reply to
Adam Wysocki

Przedawkowanie topnika...

Reply to
Adam Wysocki

Używał topnika beż czerwonej, przepraszam, niebieskiej książeczki[1]? Zaraz wyślemy komisarza! Z teczką!

[1]

Poniedziałek, torba pełna próbek do zważanie, a kawy mało, wybaczcie głupawkę [kiedyś byli towarzysze, a teraz?].

:)

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

Sa ludzie ktorzy uwazaja iz jak maja zatwardzenie to jest to "wina" Tuska. Ciezkie niereformowalne przypadki. Czesto wyborcy PiSu.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski