magnetowid VHS zepsul si?

Zepsuł mi się magnetowid VHS (Panasonic). Zacięła się taśma - nie można jej wyjąć, przewijać ani odtwarzać. Ma jakieś 10 - 12 lat. Czy warto naprawiać, ile może kosztować naprawa? Dziękuje za podpowiedź.

Reply to
tosia021

W dniu 2013-02-27 12:28, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Pytanie czy warto naprawiać jest głupie, bo nikt z nas nie siedzi w twojej głowie i nie wie, czy potrzebujesz tego VCR czy nie. Jak nie, to oddaj do punktu zbiórki odpadów elektronicznych i po sprawie.

Pytanie ile może kosztować naprawa jest równie głupie, bo skoro nie podałaś konkretnie, jaki element się popsuł, to jak oczekujesz kosztorysu?

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Niestety nie da się na te pytania odpowiedzieć tak lub nie. Jak pękł pasek to naprawa jest opłacalna ale jak padł silnik lub elektronika to już nie. Ale w drugim przypadku jeżeli masz na kasetach jakieś super ważne pamiątki to być może nawet droga naprawa ma sens bo na innym magnetowidzie jakość odtwarzanego materiału może być dużo gorsza.

PC

Reply to
PC

W dniu 27.02.2013 12:28, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Zepsuł mi się samochód i nie jeździ. Czy warto naprawiać, ile może kosztować naprawa? ;->

Poszukaj kogoś ze szklaną kulą albo zanieś sprzęt do fachowca.

Mogła się tylko rozwalić kaseta - a magnetowid jest OK.

Mogła sfajczyć się elektronika i wtedy taniej by było kupić kombajn DVDR+VHS i od razu zacząć sobie przegrywać z kaset na płyty.

Reply to
Andrzej Lawa

snipped-for-privacy@gmail.com pisze tak:

Odpowiedz sobie ile jesteś gotowa dać. Idziesz do magika i mówisz że dasz max 50zł. On otwiera, patrzy np luźne paski czy zacięcie, odblokowuje małym palcem, kasuję 50zł i ok.

Coś poważniejszego to zostawiasz jemu na cześci. On wyciąga 4700uF/25v i LM7812 a resztę wyrzuca ;)

dvd można kupić już za 90zł

Reply to
PiteR

W dniu 2013-02-27 13:31 Andrzej Lawa napisał(a):

I to jest jedyna poprawna odpowiedź.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 27.02.2013 12:28, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

nie. jak popytasz w śród znajomych, okaże się że masz kogoś kto ma dobry sprzęt do oddania za darmo lub bardzo tanio. ja sam mam 4 głowicowy(może nawet 6cio? nie pamiętam) i nawet 50 zł w komisie nie chcieli dać (nie dziwię się) Co do przegrywania materiału VHS do kompa. Urządzenie najprostsze do tego celu, to stara karta TV. koszt 20zł. LEpsze rozwiązanie to urządzenie które odtwarza filmy z dysku, i dodatkowo potrafi nagrywać sygnał wideo z euro/chinch. tu niestety bez

100zł się nie obejdzie, plus cena dysku. ale jak większość oglądasz na TV a nie na PC to zyskasz dużo większą wygodę i porządek w filmotece

ToMasz

Reply to
ToMasz