Magistrala CAN - rozga??zienia?

Witam!

W najbliższym czasie będę musiał połączyć kilka urządzeń magistralą CAN. Dotychczas nie miałem styczności z tą magistralą, natomiast w internecie nie udało mi się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi na pytanie:

W jaki sposób łączyć kilka linii magistrali CAN w gwiazdę? Mam do połączenia kilka linii magistralnych w jednym centralnym punkcie - jak powinno wyglądać urządzenie, które zapewni sprawne połączenie magistral? W internecie znalazłem tylko bardzo ogólny schemat blokowy, lub gotowe urządzenia realizujące taką funkcję. Proszę o informację jak najlepiej wykonać takie urządzenie.

Reply to
gnz