Magister Inżynier elektronik - Page 17

Re: Magister Inżynier elektronik

Dyskusja się mocno rozbudowała, ale dalej nie znamy podstawowej informacji, na
jakie stanowisko ten
gość aplikował?

Prawdę mówiąc gdyby mi ktoś zadał na rozmowie kwalifikacyjne pytanie z lamp, a
aplikowałbym był np.
na stanowisko projektanta układów mikroprocesorowych, to przesiedziałbym resztę
tej rozmowy z
grzeczności.

Gdybym ja zatrudniał kogoś do firmy to jednym z pytań mogłoby być np. jakie nowe
mechanizmy
wprowadzono do systemu obsługi przerwań w rdzeniach Cortex. Stanowisko:
Projektant systemów
mikroprocesorowych.

Re: Magister Inżynier elektronik

Ok. Czy udalo sie znalezc kompetentna osobe? Juz troche czasu minelo, wiec?

Re: Magister Inżynier elektronik

Strach się bać. Teraz to już zupełnie nie wiadomo, co taki ma w głowie.
Może pewnego dnia stwierdzi, że kondensator nie przewodzi prądu
zmiennego, bo przecież pomiędzy okładzinami znajduje się izolator. Albo
przyjdzie mu do głowy, że na uzwojeniu wtórnym nie ma napięcia, bo
przecież nie ma ono galwanicznego połączenia z pierwotnym. Albo w jakimś
wykonanym prototypie zapłonie mu łuk elektryczny, bo przecież w
powietrzu prąd nie płynie. ;)

Widać, że człowiek nauczył się robić kompilacje z gotowych rozwiązań,
ale nie rozumie (przynajmniej nie w pełni) istoty zjawisk, które za nimi
stoją. Nie byłoby to niczym złym, gdybyśmy mówili o elektroniku amatorze
- sam długo operowałem na tym poziomie i dopiero jakiś czas temu
zabrałem się za nadrabianie zaległości w teorii. Jednak, żeby mgr inż.
reprezentował taki poziom?

Site Timeline