Lutownica ze Stonki - Page 2

Re: Lutownica ze Stonki
JDX nabazgraB3%(a):

Nie - teBF% zaokrB1%glona tyle BF%e BF%arF3%wka z wyprowadzeniami do grot=
a20%
zamieniona. TB1% z linka teBF% widziaB3%EAm - ale to jest do porzB1%dnie=
j20%
wykonanych lutownic ZDZ A3%F3dBC%. Nawiasem mF3%wiB1%c - mam w pracy tak=
B1% jak na20%
zdjEA%ciu.

G.B.

Re: Lutownica ze Stonki
No i udało się:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3f3222482a89dc.html

Lutownica po przekładce i stara obudowa.

Gabarytu transformatora pasuj─ů idealnie (chyba nawet lepiej ni┼╝
oryginalnie. Szyny wymagały tylko niewielkiego dogięcia i tak jak
planowałem - i odwrócenia transformatora o 180 stopni.

Jedyny problem to brak zacisku i przepustu na kabel. Wyci─ů┼éem go wi─Öc ze
zdekompletowanego gniazda na przedłużacz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48819438eae869e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da0ad4d6d7b4e3b3.html

i wklei┼éem wewn─ůtrz na poxylin─Ö :-), wycinaj─ůc dodatkowo otwory w
r─Ökoje┼Ťci, aby by┼é dost─Öp do ┼Ťrub. Zamiast odgi─Ötki - podw├│jna koszulka
termokurczliwa.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed8748fb17729d01.html .

Nowa obudowa (a przynajmniej m├│j egzemplarz) ma raczej kiepskie
wyko┼äczenie: sporo nadlewek i nier├│wno┼Ťci, kt├│re wymaga┼éy wyg┼éadzenia
lub wycięcia, ale efekt końcowy jest zupełnie niezły. Może lutownica
nie pos┼éu┼╝y kolejnych 30 lat, ale jeszcze kilka, kilkana┼Ťcie na pewno.

Dzi─Öki i pozdrawiam

G.B.

Re: Lutownica ze Stonki
A co to jest Stonka?

Kurde ostatnio za grot dalem z 40 PLN...a tu prosze...

Re: Lutownica ze Stonki

Nooo stonka, tylko z kropkami.

--
Desoft

Re: Lutownica ze Stonki

Biedna Bronka

Marek

Re: Lutownica ze Stonki

Taka jak - to dzieci mowia - bierdonka ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Re: Lutownica ze Stonki

Dzieci, to teraz pytaj─ů, co to jest dronka.

Popatrz Adasiu, jak paj─ůk je biedronk─Ö.

Re: Lutownica ze Stonki

No bo paj─ůk to ju┼╝ wiedz─ů... :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Re: Lutownica ze Stonki

Zlodziejstwo doslownie, bo kilka miesiecy temu zaplacilem 19.99 ..

J.

Re: Lutownica ze Stonki

A ile wazy ta lutownica ? Bo moze oplaca sie kupic i sprzedac miedz na
złom z tego wynalazku.

:)

Re: Lutownica ze Stonki

Pewnie jest aluminiowa, nie miedziana. :D

Re: Lutownica ze Stonki

Znaj─ůc Chi┼äczyk├│w, to du┼╝o miedzi bym si─Ö w ich produktach nie spodziewa┼é.

Re: Lutownica ze Stonki

chyba ┼╝e odci─ů─ç zaciski i u┼╝y─ç jako uchwyt do wiert┼éa 1mm
no i jeszcze mo┼╝na odci─ů─ç kabel 230v.

--
Piter

Re: Lutownica ze Stonki

Bałbym się użyć go do zasilania czegokolwiek.

--
Włodek

Re: Lutownica ze Stonki
[.....]

Hehe, gdy tylko przeczytałem pierwszy post to również od razu o tym
pomy┼Ťla┼éem. :-D

Re: Lutownica ze Stonki

Nie wiem jak ta z Biedronki ale moja kupiona w markecie na wyprzeda┼╝y ma
uzwojenie wt├│rne aluminiowe. Og├│lnie jestem z niej zadowolony. Jedyna wada to
dedykowane groty. Przy cenie lutownicy w okolicach dychy s─ů zajebi┼Ťcie drogie
bo 3 sztuki kosztuj─ů 6 z┼éotych. Inna sprawa ┼╝e groty s─ů bardzo porz─ůdne. Przy
cz─Östotliwo┼Ťci z jak─ů u┼╝ywa┼éem lutownicy zu┼╝y┼ébym ze cztery groty jak by to
by┼éa Lutola. A chi┼äski grot jest jak sztuka n├│wka nie ┼Ťmigana. Jedyna wada to
że grzeje za mocno i trochę dłużej się rozgrzewa niż Lutola. Ale bez przesady,
tak z dwa razy dłużej trzeba poczekać. Chiński grot nie boi się wypalania
dziur w PCV i topienia izolacji na przewodach. No i nie gnie si─Ö jak mocniej
docisn─ů─ç. Na wszelki wypadek pude┼éko i paragon zachowa┼éem. Ale co┼Ť mi si─Ö
widzi ┼╝e niepotrzebnie miejsce zajmuje.