Lutownica Elwik, groty

no nie, do Elwika nie pasują.

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2014-01-26 15:41, Artur Miller pisze:

domyślałem się, w necie nie mogłem znaleść takiego salomona co by do elwika grot pasował, źle zrozumiałem. jak tak patrzę po cenach, to nabieram przekonania, że zakup kolby salomona byłby tańszy niż zakup nowych grotów do tego elwika :) Groty elwika, są moim zdaniem jakieś mało trwałe, mam na myśli oryginalne.

Reply to
Jawi

Dlatego zaproponowałem groty pana Żubra. K.

Reply to
John Smith

W dniu 2014-01-26 17:31, John Smith pisze:

dzięki za info, czytałem bardzo dobre opinie o grotach wykonanych przez tego Pana

Reply to
Jawi

ja używam

tam kupiłem groty od ręki w sklepie, ale można i wysyłkowo.

Reply to
Marek Dyjor

W dniu 2014-01-26 19:17, Marek Dyjor pisze:

o to taniej niż jak pamiętam w cyfronice, bo tam chyba znalazłem po 23pln

Reply to
Jawi

Użytkownik "Jawi" snipped-for-privacy@poufny.com napisał w wiadomości news:52e4263b$0$2211$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

zobacz w robotronik.com.pl (googlaj jak zly adres), sa z Wroclawia, u nich taka lutownice kupilem, mam nawet zapasowy grot jakby cos ale nie sprzedam za grosze :-) moze maja.... lutownica uzywana sporadycznie ale dziala dobrze. Wlasnie sprawdzilem i kupilem ja rok po powodzi stulecia...

Reply to
inteligentny