lutowanie 21-wieku

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 12.07.2011 14:31, identifikator: 20110701 pisze:

Może kupiłeś niklowane(? - takie srebrne) a nie złocone. Trafiłem raz na takie goldpiny. Czas grzania nie jest tak wazny jak temperatura - w okolicy 300*C.

Reply to
Michoo

W dniu 13.07.2011 15:19, J.F pisze:

Tylko jak się za długo przygrzeje to plastik z goldpinów się odkształca nawet przy ~200*C.

Uważam jedynie za chamstwo nie poinformowanie, że sprzedawane "goldpiny" nie są złocone. Zwłaszcza, że te um pokrycia pewnie kosztują dużo mniej niż sam proces technologiczny.

Ja wybrałem opcję "inne piny"/"inny sprzedawca na przyszłość".

Reply to
Michoo

W dniu 2011-07-13 15:19, J.F pisze:

Ja lutuję bardziej agresywnym topnikiem.

Reply to
Mario