Luserzy Elekrody.

Hello,

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p99%15014#9915014

 RoMan                          mailto:roman@pik-net.pl
Re: Luserzy Elekrody.

I tego właśnie nie pojmuję, może człowiek rzeczywiście jest taki
ograniczony skoro zadaje takie pytanie, zamiast wywalać do kosza (jakieś
odesłanie do punktu regulaminu lub uzasadnienie do autora idzie nie?)
można człowieka naprowadzić. Jeśli to jakiś znany troll to inna parafia.
Inna sprawa że być może po miesiącu moderowania pojąłbym to osobiście.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Ja myC5%9BlC4%99 C5%BCe to jest wina szkoC5%82y a tak dokC5%82adnie=
 to systemu
nauczania. Teraz nie uczy siC4%99 aby coC5%9B wiedzieli, rozumieli,
tylko C5%BCeby zaliczyli testy. A tak w ogC3%B3le to poziom nauczania
spada, idziemy w kierunku USA gdzie wC5%82aC5%9Bciwa nauka to dopiero =
studia.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Luserzy Elekrody.

Dla nas chyba w to graj. Im więcej lewych-rączek w Polsce tym częsciej
telefon dzwoni. Skrócenie przewodu w żyrandolu 100zł :)

--
Piotr

Re: Luserzy Elekrody.

To prawda :-) Czasem szuka się pracownika i nikt nic nie umie. Jakby się w
ogóle nie interesowali tym czego się uczyli.

Re: Luserzy Elekrody.

Lepsze to niz  udawanie w 8 klasie ze cos sie rozumialo z fizyki . Jedyne co
zapamietalem to  przeskok iskry do mojego palca i podwyzszony poziom adrenaliny .

W , V , C , A co to jest ? komu to potrzebne ?
Coraz czesciej sklaniam sie do tego ze w USA kolejnosc wprowadzania przedmiotow
maja bardziej sluszna niz u nas .

Re: Luserzy Elekrody.
 A jeśli Ktoś kto założy podobny wątek uczy się w podstawówce, nie miał jeszcze
fizyki - na zajęciach praktycznych nie miał zajęć związanych z elektrotechniką,
a jego zapytanie zostanie wyrzucone do kosza,to jak można wówczas ocenić
działanie moderatora?

Ja pierwszy odbiornik detektorowy zbudowałem w 2 klasie podstawówki. Informacje
czerpałem od starszych kolegów, którzy byli zdziwieni, że dziecko zna takie
nazwy jak opornik, czy kondensator (na tranzystor mówiłem tranzystator -
niezłym byłem lamerem, no nie?

Re: Luserzy Elekrody.

Ja też po przytknięciu drutu do rynny słuchałem Warszawy I w słuchawce
telefonicznej.
A nie miałem pojęcia o prądzie, a tym bardziej o demodulacji... ;))

Feromon

Re: Luserzy Elekrody.
adrenaliny .

Widzisz, ale zapamiętałeś że coś takiego istnieje, masz tego świadomość
i jeśli pójdziesz w tym kierunku to sobie o tym przypomnisz i
doedukujesz, a nie będziesz brnął jak jakiś jełop w tematykę o której
nie ma zielonego pojęcia.

Ekonomiczniejsza, wcale nie lepsza, debilami łatwiej rządzić.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Luserzy Elekrody.
W dniu 11-09-2011 13:24, janusz_kk1 pisze:
... A tak w ogóle to poziom nauczania
Studia? Dzisiaj prawie każdy ma "studia" :-) Problemem jest likwidacja
średnich szkół technicznych. Faktycznie idziemy w kierunku USA...

Re: Luserzy Elekrody.
aC5%82(a):

MiaC5%82em na myC5%9Bli prawdziwe studia a nie te nasze ktC3%B3re za =
kasC4%99 przepychajC4%85
na nastC4%99pny semestr.

No wC5%82aC5%9Bnie, poza tym jakoC5%9BC4%87 tych szkC3%B3C5%82 spa=
dC5%82a drastycznie, podam przykC5%82ad,
parC4%99 lat temu studiowaC5%82em informatykC4%99, byC5%82 tam teC5%
BC% przedmiot pt  =

elektronika,
profesor w porzadku goC5%9BC4%87 daC5%82 szansC4%99 tym po technikac=
h elektronicznych
C5%BCe jak pokaC5%BCC4%85 dyplomy z co najmniej 4 to im odpuC5%9Bci =
egzaminy z elektroniki,
no i jest juC5%BC po zaliczeniu, wpisuje oceny i podchodza do niego  =

'elektronicy',
i cos tam gadali C5%BCe w koC5%84cu jednego z drugim zapytaC5%82 o no=
gi tranzystora  =

biopolarnego(nazwy),
no i okazaC5%82o siC4%99 C5%BCe trafiC5%82 na dwC3%B3ch takich 'ele=
ktronikC3%B3w' co nic nie  =

umieli,
zresztC4%85 potem siC4%99 okazaC5%82o C5%BCe reszta teC5%BC nie byC5%
82%a lepsza :) ja siC4%99 C5%9BmiaC5%82em,  =

bo jako
amator wiedziaC5%82em wiC4%99cej od nich :) Takich to 'elektronikC3%B3=
w' wyprodukowaC5%82y
nam technika, rzecz siC4%99 dziaC5%82a w 2004 roku.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Luserzy Elekrody.

PrzecieĹź to standard, ucieczka przed wojskiem, u mnie w technikum na
ściśle elektronicznym kierunku na 30 było tylko 3 kumających.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Luserzy Elekrody.

Nie da się kogoś zmusić żeby jego zawód był jego pasją. 95% to debile.
Ja mam lepszy test. Dać miernik i niech coś zmierzą :-)

Re: Luserzy Elekrody.

dac opornik z napisami iniech odczytaja wartosc.

Ale inzynierow elektronikow tez to dotyczy.
IMO - wiekszosc w miare wspolczesnych absolwentow nie bedzie miala
o tym pojecia.

J.

Re: Luserzy Elekrody.

No tak jest dokładnie jak piszesz. Kończą wydział i nie odróżniają
elementĂłw
od siebie. Jednego takiego pytałem czemu nie wie tego i tego to mi
powiedział, że mu tego nie mówili do czego są te elementy.
Nauczył się liczyć op ampa ale nie powiedzieli do czego one są. :-) Serio !

Re: Luserzy Elekrody.

Wiem ze serio - niby mialem studia w starych porzadnych
komunistycznych czasach, ale w zasadzie bylo tak samo.

J.

Re: Luserzy Elekrody.
82%(a):

B3%w'  =

82% jego pasjC4%85. 95% to debile.

O to mi przypomniaC5%82eC5%9B, gdzieC5%9B czytaC5%82em/sC5%82yszaC5%
82%em jak to na laborce student
elektroniki miaC5%82 zrobiC4%87 pC5%82ytke drukowanC4%85 i dobieraC5%
82% do niej elementy,
jednym z nich byC5%82 trazystor i opornik w kolektorze,
zmierzyC5%82 prC4%85d zerowy tego tranzystora i miaC5%82 wg niego dob=
raC4%87 opC3%B3r,
  no i szczeliC5%82 siC4%99 z jednostkami i zamiast w uA czy nA to pod=
aC5%82
chyba w mA, no i liczyC5%82 ten nieszczC4%99sny opC3%B3r i wyszC5%82=
y mu jakieC5%9B Gomy,
i pyta profesora jak taki opC3%B3r zrobiC4%87, a ten mu odpowiedziaC5%
82%
aby zrobiC5%82 przerwC4%99 w C5%9Bcieszce :)
Pewnie tak zrobiC5%82 i byC5%82 zdziwiony C5%BCe nie dziaC5%82a :)

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Luserzy Elekrody.

Mam jeszcze zapas oporników 10 gigaomów. Nie było łatwo kupić, a i tanie
też nie były. W końcu się jakieś Japońce znalazły, co robią przyzwoite.

SOA#1. W sprzężeniu zwrotnym wzmacniacza operacyjnego.

Re: Luserzy Elekrody.

I słusznie. Po co państwo ma inwestować w ludzi, którzy i tak nie
skorzystają nigdy w życiu z podanej im wiedzy? Dzieci uczone są mnóstwa
przedmiotów w podstawówce. Uczą się ich na zasadzie zakuć, zdać i
zapomnieć. Po co to? Zostawić kilka niezbędnych do funkcjonowania w
społeczeństwie - polski, wiedza o społeczeństwie, język obcy, troszkę
matmy, fizyki, historii, geografii. Zostawić czas na rozwijanie
samodzielne. Zdecydowana większość ludzi nic nie pamięta z lekcji
fizyki, chemii, historii, geografii, matematyki (oprócz umiejętności w
zakresie 4 działań), przyrody, muzyki, plastyki...
Państwo powinno uczyć tego, co jest potrzebne państwu - język, zasady
funkcjonowania, podstawy historii i matematyki. Reszta to wyrzucone
pieniądze i stracony czas dzieci, które mogłyby zająć się swoim hobby i
w późniejszym czasie doskonalić swe naturalne zdolności.
Byłem zaskoczony w tym roku będąc w Danii - kraju, gdzie chyba ponad 90%
społeczeństwa w sposób komunikatywny zna angielski - dzieci zaczynają
się go uczyć dopiero od 5 klasy podstawówki. U nas mają od bodajże
drugiej, a efekty są gorsze. Ale za to wakacje mają krótsze - w sierpniu
do szkoły.
Pozdrawiam - bs

Re: Luserzy Elekrody.
Ty, no, no, a religia?
Dzieci moje mają angielski od 1 kl i niemiecki od 4. Żal patrzeć czego i
jak ich uczą na tych lekcjach. Niemiecki 1 godz. tygodniowo, W-F 3 a
religii 2 godziny:)) i od 3 lat ten sam w kółko materiał, ciągle to
samo, same dzieciaki się już śmieją...