LTC1563 & Altium

Witam

Czy ktoś z szanownych kolegów próbował (i z jakim skutkiem) wykorzystać
"LTC1563-2 SPICE Model" ze strony producenta układu LTC1563
(http://cds.linear.com/docs/Software%20and%20Simulation/LTC1563-2.txt ) do
symulacji tegoż układu w Altium?

PS.
Info dla "czepialskich": program "FilterCAD 3.0" znam i wykorzystuję.
--
dziadek Ben
[beztego w adresie]

Re: LTC1563 & Altium
Odpowiadam sam sobie - może ktoś skorzysta.

Próbowałem wykorzystać "LTC1563-2 SPICE Model" ze strony producenta układu
LTC1563
(http://cds.linear.com/docs/Software%20and%20Simulation/LTC1563-2.txt )
do symulacji tegoż układu w Altium Designer (Build 9.3.1.19182).
Wyniki symulacji były bezsensowne, a symulator zgłaszał setki błędów
wykonania.
Przyjrzałem się modelowi i okazało się, że jest tam 5 błędów formalnych!
Nie rozumiem, jak to możliwe: model ma 6 lat i producent przez ten czas nie
zauważył błędnego działania?
Poprawiłem błędy i model działa poprawnie: wyniki są zgodne z teorią, a
symulator nie zgłasza żadnych błędów wykonania.

Jeśli ktoś będzie potrzebował poprawny model, to proszę pisać - podeślę na
priv.

--
dziadek Ben
[beztego w adresie]