ĹťarĂłwka do otoskopu!!!

Witam grupowiczĂłw.
Mam takie pytanie- czy ktoś może zna moc żarówki jak siedzi w otoskopie
firmy Welch Allyn w modelu 23120 (PAL).
W internecie znalazłem tylko, że jest to halogen na 3,5V- ale jakiej
mocy to "tajne przez poufne".
W rękojeści siedzi "chyba " akumulator coś koło 2,3Ah.
Jeśli ktoś coś wie to będę wdzięczny za każdą informację.
Pozdrawiam grupowiczĂłw
Wojtek

Re: Żarówka do otoskopu!!!

Nie wiem, jakiej firmy otoskopy mamy w pracy, ale mogę zajrzeć co w nich
siedzi i ewentualnie zmierzyć. Tylko w sumie po co ci to? I tak musisz kupić
w firmie, bo mają poj... dziwne oprawki. Najlepiej od razu LEDy.

Re: Żarówka do otoskopu!!!
Że oprawki mają dziwne to fakt- po prostu chodzi mi o potwierdzenie
moich wniosków- bo jeżeli są prawidłowe to akumulator powinien oddać co
najmniej 5-6C.
Zaciekawiła mnie możliwość z tym ledem. Czy do tego typu otoskopu można
zastosować inny typ źródła światła? Jeśli tak to podpowiedz jaki
Pozdrawiam

Re: Żarówka do otoskopu!!!

Zobacz na stronie producenta. Twojego w liście nie znalazłem, ale numer
23020 był, to chyba podobne. Tam jest lista LEDów do różnych modeli. Ile
kosztują nie wiem, ale jak znam firmę to lepiej szukać na siedząco :-).