ĹťarĂłwka do mikrofali

pacjent: Panasonic NN-K153W
objaw: brak oświetlenia wewn.

Rozumiem, żeby wymienić żarówkę, muszę zdjąć obudowę, ale żeby nie
robić
tego dwa razy, poprosiłbym o informację, jaka tam żarówka siedzi.

pzdr
JS

Re: ĹťarĂłwka do mikrofali
Pewnie taka sama jaką masz w lodówce - gwint mały, ten od tablicówek, 15W.

Witam,

[...]

Re: Żarówka do mikrofali

Zapytać w autoryzowanym serwisie albo rozebrać i zobaczyć .... a potem do
serwisu po żarówkę, bo różni producenci stosują różne wynalazki - wkręcanej
"lodówkowej" raczej bym się nie spodziewał.
Najczęściej są podłączane na wsuwki, miewają przy cokole ucho do mocowania itp

Re: Żarówka do mikrofali

itp

Pierwszy link z googli:
http://north.pl/zarowki/554,4.html?gclid=CNrTjdih9aQCFcYL3godQRH1fw

To specjalnie są takie nietypowe żarówki, by klienci sami nie grzebali w
niebezpiecznych dla niefachowca bebechach mikrofalówki.

Re: Żarówka do mikrofali

Ja wymieniałem niedawno w Samsungu z początku tego wieku i była
tam żarówka z małym gwintem.

Re: Żarówka do mikrofali
Wyjąłem tą żarówkę, rzeczywiście jest nietypowa. Mają takie w North
Elektronik. Ale pieruńsko droga (35PLN).

pzdr
JS

Re: Żarówka do mikrofali

----

A nie można wymienic oprawki i zastosowac jakąś tańszą żarówkę?

pzdr.

Janusz

Site Timeline