LPC2378 problem

Po pierwsze - pin "ISP Enable", jest taki (nie pamiętam który to - nie jest raczej jakoś specjalnie oznaczany ;)).. rozumiem, że po zaprogramowaniu zapewniasz, żeby nie był umasiony przy starcie?? Druga sprawa - jaki jest CLK?? Proc powinien startować chyba z wewnętrznego RC, ale może wgrałeś jakiegoś "gotowca", który potem przełącza clocka na zewnętrzny, którego na przykład u Ciebie nie ma, albo nie działa ;)... Objawy nie działania często powoduje przejście procesora w dziwny stan (przerwanie, do którego nie ma procedury obsługi, Data Abort itp). Wówczas jest OK, bo to znaczy, że procesor chodzi, tylko program jest zły... no ale to właśnie będziesz mógł sprawdzić JTAGiem ;)... aha, jeszcze jedno - jeśli nie zgadza się CRC (to CRC jest z wektorów przerwań, czy raczej z całego programu??) - jeśli nie zgadza się CRC to o ile mnie pamięć nie myli - pros włącza bootloader'a (standardowego) niezależnie od stanu pinu "ISP Enable"... ale za to ostatnie głowy nie dam, nie korzystałem z tego "ficzera" :P...

Pozdrawiam Konop

azazel pisze:

Reply to
Konop

entroper pisze:

Używałem ostatnio tego proca i nie trafiłem na więcej takich "kwiatków", może poza jednym - można włączyć jakieś złącze do debugingu, nie JTAG tylko coś innego, nie pamiętam jak to się nazywa ;)... ale to też się włącza pinem zewnętrznym, na szczęście można wyłączyć programowo rejestrem PINSEL10 :)...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop