LPC2364, OpenOCD i brak pinu TRST

Witam!!

    Czy ktoś próbował w ramach redukcji liczby sygnałów pożenić OpenOCD
(i interfejs ARM-USB-OCD) z procesorem LPC bez podłączonego pinu TRST??
Wydawało mi się, że wyprowadzanie tego pinu jest niekonieczne, nie dałem
go na złącze, w konfiguracji openOCD wpisałem "srst_only" i... i nie
działa :/... W ostateczności zrobię zworę pomiędzy SRST i TRST i wpiszę
"srst_only srst_pulls_trst", bo taka konfiguracja działa... tylko dziwi
mnie to trochę i pytam, może coś źle robię i jednak dałoby się to
skonfigurować i zmusić do pracy bez podłączania TRST?? Dodam, że TRST
jest podciągnięte do zasilania.

Pozdrawiam
Konop

Site Timeline