LPC1768 gdzie kupic. - Page 2

Re: LPC1768 gdzie kupic.

Super. A teraz spróbuj to kupić.

Re: LPC1768 gdzie kupic.
Fakt, trudno, bo jest duze ssanie na te ukB3%ady. Ale zamF3%wienie warto
zB3%oBF%yE6% i czekaE6%. Avnet siEA% chwali, ze bEA%dzie miaB3% 500 sztuk d=
dyspozycji.

Re: LPC1768 gdzie kupic.
Z czym nie daje rady?

Bo jak na razie STM32 były tańsze, bardziej "napakowane" i z lepszą
dostępnością... No i miały lepsze biblioteki.

Re: LPC1768 gdzie kupic.
Przez kryzys,  straty z NokiB1%, konkurencjB1% z Samsungiem itp  TI
zmieniB3% politykEA% i warunki. To nie ta sama firma co dwa lata temu.
Ponadto czy jest w ST procek ARM od razu z PHY (sieciB1%) bez stosowania
dodatkowego ukB3%adu MII. ???

A co najwaBF%niejsze, dla firm chcB1%cych wdroBF%yE6% ukB3%ady TI Stellaris=
 do
produkcji  TI rozdaje za darmo Starter kity !!!
Oj i takie "przekupstwo" wieku siEA% podoba. Wreszcie ktoB6% w TI
zmB1%drzaB3% !

Re: LPC1768 gdzie kupic.
W dniu 2011-07-15 13:46, snipped-for-privacy@poczta.fm pisze:
 > Ostatnio Texas ostro atakuje. Ma nowa serie  ARM o nazwie nazwie
 > Stellaris ARM !

Nowa??? Najstarsze Cortexy na rynku (od 2006).

Bla, bla, bla... Jakbym słyszał handlowca...

Nie ma. Za to rozwiązanie z PHY będzie potrzebować dodatkowego solidnego
PCB do odprowadzania dużych ilości ciepła.
Przy wysokich wolumenach rozwiązanie z osobnym PHY będzie tańsze...

Jeśli chodzi o podrzucanie Starter Kitów, to moje doświadczenia są
takie, że numerem jeden jest ST, a potem długo, długo nic.

Mam dwa starter kity od TI (Luminary Micro).
Wystawiam im ocenę dobrą, ale w paru miejscach mogły by być lepiej
dopracowane. Najbardziej podoba mi się ich rozwijany kabelek do
Ethernetu :-)

pzdr
mk

Site Timeline