lodowka - w czym problem

Witam, Czy wiecie moze co jest przyczyna, ze lodowka caly czas chodzi? (dodowatkowo pojawila sie zmrozona zywnosc)

wiem tylko ze lodowka sklada sie z trzech elementow

- miernika temperatury

- elementu chlodzacego

- elektroniki ktora wlacza el. chl gdy temperatura sie podwyzsza

pomozecie zdiagnozowac przyczyne?

pozdrawiam

Reply to
R.M.

Sprawdź, czy czujnik termostatu jest dobrze przymocowany do zamrażalnika. To zwykle taka metalowa kapilara (dosyć cienka).

Teatime

Reply to
Teatime

U nas w pracy, jak lodówka w zimie się włączała, to w całym pomieszczeniu dość szybko robiło się zimno :)

Dopiero później ktoś odkrył, że lodówka stoi za blisko termostatu od kaloryfera. Jak lodówka chłodziła, to chłodnica nagrzewała termostat kaloryfera. Ten stwierdzał, że należy wyłączyć ogrzewanie, bo za ciepło i tym samym lodówka "chłodziła całe pomieszczenie".

Reply to
LukaszS

LukaszS napisał(a):

Kurde, jak pierwszy raz przeczytałem ten opis, to źle zrozumiałem, że się odwrócił obieg termodynamiczny i dostaliście piecyk :-D

wielkie dzieki, to bylo to

Reply to
R.M.