lodówka sie zbuntowała

lodówka sie zbuntowała i wywala korki na schodach - co to może znaczyć...?

Reply to
waldek55

pewnie to, że się zepsuła. A co, to nie wiem, szklana kula jest w inspekcji.

Waldek

Reply to
Waldemar

Waldemar napisal(a):

Ale uwazaj - na spodzie Palantira jest npisane: "Ministerstow zdrowia ostrzega: uzywanie Palantira moze powodowac schizofrenie i oligofrenie". ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla

właśnie chciałem sobie zamówić taką fajną koszulkę. Z przodu jest napis: jestem schizofrenikiem, na plecach: ja też.

Waldek

Reply to
Waldemar
11 Mar 2005 15:57:15 +0100, na pl.misc.elektronika, waldek55 napisał(a):

w senniku egipskim: lodowka wywala korki na schodach - szczescie zawita do ciebie w ciagu dwoch tygodni

:)

Reply to
Popey

Reply to
waldek55

no właśnie nie wiadomo. Mógł odpaść albo się zalać kabel,wtedy naprawialne. Mógł szlag trafić kompresor wraz z silnikiem, teoretycznie też naprawialne, tylko może się nie opłacać. Wywalanie "korków" (to się nazywa bezpiecznik topikowy) to objaw taki jak ból nogi. Może się stuknąłeś o kant stołu, a może sobie ją piłą tarczową odciąłeś.

Waldek

Reply to
Waldemar

Wróżka Zenobia przyjmuje w dni powszednie od 11-tej do 17-tej.

Reply to
Andrzej Lawa

Masz przejebane - szybko kup pare kilo dynamitu, jakies solidne pistolety i schowaj sie pod prysznicem - on jest po twojej stronie... no chyba ze zakrecisz wode :) GRG

Reply to
Gregor

Witaj w piątek 11 marzec 2005 18:28 jako Waldemar napisałaś / napisałeś:

a jeżeli to korek z klapką albo z wyskakującym guzikiem ;) to chyba bezpiecznik opadająco wyskokowy

heh nie mogłem się powstrzymać :)

Reply to
asa

wyłącznik nadprądowy. Może być automat, tylko nie kupuj zastępczego u ruskich na bazarze, bo jeszcze dostaniesz co innego ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar

No ale emil wyszedl w piatek o 15.57 wiec podpada. Co na to wrozka?

Reply to
Sobol

Użytkownik waldek55 napisał:

Hmmm.... po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że masz "za mocne" bezpieczniki w mieszkaniu... bo one powinny "wywalić" w pierwszej kolejności ;-)

Reply to
Grzegorz Kurczyk

(ciap)

własnie kanapkę jadłem ;))))

tak BTW to dziś w "suprmarkecie" Plus oglądałem z niejakim ździwieniem chiński przedłużacz (zielony po Świętach zostały) bez jakiegokolwiek CE czy tam B, czy czegoś i rozgałęziacz też z tej serii tyn miał B w trójkąciku

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk