lm2621 Vout > 10V i ograniczenie napięcia na nóżce VDD

Witam!
Mam pewien problem.
Napięcie wyjściowe w mojej przetwornicy będzie około 12 volt, a według
pdf'a nie może przekroczyć 10V na nóżce VDD :( jak obniżyć do 10V?

Oto schemat:
http://w61.wrzuta.pl/obraz/5SxtMXhWHFp/lm2621
Moje napięcia i prądy:
Vin 4-8,4V v out 11.7V

Pomóżcie mi wybrać którąś z opcji:
Opcja nr 1: zamiast R1 jakiś stabilizator
Opcja nr 2: dioda zenera równolegle do C3 - będzie dużo prądu żarło :(
Opcja nr 3: I za tą opcją jestem zenerka  na 2-3V zamiast R1 (ew.
szeregowo z R1)

Może Ktoś z Was Już przerabiał ten temat i może coś podpowiedzieć.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    Z Pozdrowieniami
        Bo(o)t_manager

Re: lm2621 Vout > 10V i ograniczenie napięcia na nóżce VDD

Schemat ten zawiera układ "bootstrap", w którym napięcie wyjściowe
podnosi napięcie zasilające. To z katalogu:

"When the output voltage (VOUT) is between 2.5V and 5.0V a
bootstrapped operation is suggested. This is achieved by
connecting the VDD pin (Pin 6) to VOUT. However if the VOUT
is outside this range, the VDD pin should be connected to a
voltage source whose range is between 2.5V and 5V. This
can be the input voltage (VIN), VOUT stepped down using a
linear regulator, or a different voltage source available in the
system. This is referred to as non-bootstrapped operation.
The maximum acceptable voltage at the BOOT pin (Pin 7) is
10V."

Tak więc masz olać ten schemat, a na VDD podać zasilanie z zewnątrz...
moim zdaniem jakiś mały stabilizatorek LDO, który z Twojego 4-8,4V zrobi
na przykład 4-5V... prąd tam jest malutki (jakieś uA) - danych szukaj w
katalogu ;)..

Nie wiem tylko, co z tym pinem BOOT zrobić... podpiąć wszystko do 5V
zamiast do wyjścia??

Pozdrawiam
Konop

Re: lm2621 Vout > 10V i ograniczenie napięcia na nóżce VDD

[ciach]

To akuratnio zrozumiałem po angielsku(czyli jako tako) :)

No właśnie Ldo chciałbym uniknąć, na płytce nie ma na niego miejsca :(,
diody dolutuję na plecaka(np dioda na C3)

Jakby obniżyć VDD to chyba by można do niego...

    Z Pozdrowieniami
        Bo(o)t_manager

Site Timeline