licznik pradu - Page 3

Re: licznik pradu

Przeciez pisalem - licznik wie, bo mu uzytkownik wprowadza ile kg/kWh.
A uzytkownik wie .. np z rachunku :-)

J.

Re: licznik pradu

To mnie po prostu rozwaliło! Sam nie wiem, płakać, czy śmiać się...

Re: licznik pradu

Ja tez nie wiem, ale tak jest.
No coz - moze taki wymog niemieckiego rynku, a moze takie urzadzenie
lepiej sie sprzedaje.

J.

Re: licznik pradu

Chyba to drugie. Taka teraz moda. Samo urządzenie pewnie mnoży ilość
zużytej energii przez jakiś współczynnik i wychodzi mu ilość CO2. Tyle,
że ten współczynnik będzie inny w Polsce (elektrownie węglowe) i inny w
Niemczech (elektrownie jądrowe).

Re: licznik pradu

Klimatyzacja wymaga pomiaru CO2 aby sie ludzie nie podusili.
S*

Re: licznik pradu

Co prawda wątek jest o tanim liczniku energii, a nie o klimatyzacji, ale
zaciekawiło mnie to, co napisałeś. Czy klimatyzacja powoduje w jakiś
sposób spadek ilości tlenu w powietrzu i/lub wzrost ilości CO2, że
wymaga to dbałości o to, żeby się ludzie nie podusili?

Re: licznik pradu
Chyba sam sobie odpowiem. To raczej nie chodzi o działanie samej
klimatyzacji, co o działanie ludzi, którzy zamkną się w szczelnym
pomieszczeniu i w nim oddychają :-)

Re: licznik pradu

I ten akurat licznik ma to zmierzyć? :\

Marek

Re: licznik pradu
Nie ja pisałem o liczniku z Aldi i też nie ja pisałem o kontroli
stężenia CO2 przez klimatyzator. Albo nie czytałeś całego wątku, albo
nie rozumiem znaczenia symbolu ":\"...

Re: licznik pradu

Tak tylko trochę nieudolnie wyszło, to nie do ciebie :)
Oczywiście chodzi o pytanie zadane przez Szczepana.

Marek

Re: licznik pradu

Przypuszczam, że Szczepan wstawił tą informację, bo tam się mierzy
stężenie CO2. Natomiast to w ogóle nie pasowało do wątku :-)

Re: licznik pradu
Hello philips,

Klimatyzacja powoduje, że ludzie nie otwierają okien i jest słaby
napływ świeżego powietrza do mieszkać...

Re: licznik pradu

Wpadłem na to chwilę później, kiedy odrzuciłem ograniczenia sprzętu, a
spojrzałem na ograniczenia użytkowników... :-)

Re: licznik pradu

We Wroclawiu mamy Aldi? Najblizszy rok temu to znalazlem w Olawie czy tam
Brzegu, troche daleko na te warunki drogowe w szczegolnosci?

Re: licznik pradu

W Olawie kupilem dzisiaj, zostaly jeszcze 2 sztuki, leza przy kasie.

a.

Re: licznik pradu

JF gdzie to kupiles bo w ofercie PL nie widze?

Re: licznik pradu

W Sulechowie, ale dzis juz chyba nie bedzie.

J.

Re: licznik pradu

W ofercie go nie ma i na sklepie również, dopiero jak zapytałem przy
kasie o licznik, to panienka go spod lady wyciągnęła tak było w
Aleksandrowie Łódzkim

Olo
Re: licznik pradu

Aha, no to jak za dawnych czasow. Ladny jest ten licznik, kupilbym sobie go do
kolekcji gadgetow. Ino dlaczego Aldi buduje sie chetnie w malych miasteczkach a
w duzych to juz nie chetnie ale to juz OT...

Site Timeline