Licznik poboru energii za 40zl??

Witam

Ile to cos moze byc warte? Chodzi mi o to czy nie bedzie przeklamywac ostro poboru pradu impulsowego (zasilacze PC itp). Chce pomiary zrobic dla lodowek, tv, komputerow itd. Bo rachunki za prad to mam po zboju :-/ Moze ktos to ma i wie ile to jest warte :-)

PDF nei ma, producenta tez...

dzieki za wskazowki.

no wlasnie, zauwazylem ten licznik w gazetkach Lidl'a. Mysle, ze bedzie ok. Dokladnosc na poziomie kilku procent nie ma znaczenia. Taki licznik tak naprawde bedzie sluzyl do okreslenia poziomu zuzycia/kosztow energii a nie do dokladnego liczenia zuzycia.

Poza tym za te pieniadze, to chyba warto. Kiedys widzialem gdzies podobny w Niemczech

to kosztowal 80 Euro.

Trza kupic i sprawdzic. Ja wlasnie dzis sie wybieram zakupic.

Reply to
Peptulis Amargolis

no i chyba wszystko jasne - jest nazwa i model i producent

Peptulis Amargolis

Czesc,

Produced for: Paget Traiding, UK made in China

moc zalaczana 3680 W wyswietlacz nap. sieciowego 190-276V wysw mocy 7 do 4416W wysw zuzycia 0,00 do 9999,99kWh wysw. kosztow 0,000-9999

napiecie +-3% prad +-3% moc +-5% kWh +-5%

uwzglednia:

czestotliwosc 45-65H temp. pokojowa harmoniczne napiecia/natezenia <15% moc czynna cos fi > 0,2

jest zegar, moga byc 2 taryfy, koszt 1 kWh, napiecie i czestotliwosc, natezenie, wspolczynnik mocy, moc (W), zuzycie energii kWh, koszt zuzycia, maksymalna moc

urzadzenie dobrze sie prezentuje, wykonane z porzadnego plastyku.

Wg mnie powinno byc podswietlenie wyswietlacza oraz dodatkowo wywietlanie mocy w VA (a nie tylko w W ale zawsze mozna wziac kalkulator.....)

Peptulis Amargolis

ale pewnie nie w tej cenie. Do domowych zastosowan to chyba wystarczy. Jak sie chce z kim rozliczac za prad, to rzeczywiscie trzeba miec legalizacje i zamontowac to gdzies w rozdzielni, a nie na gniazdku.

Reply to
Peptulis Amargolis

Peptulis Amargolis <adres_z snipped-for-privacy@interia.pl napisal nam:

czyli co kupowac? Nie znam sie dobrze na pradzie przemiennym i tych True RMS, pobor zasialcza kompa, tv, pralke z ta 3% dokladnosci mi poda?

kupowac! Warto. Ja wczoraj chcialem sobie kupic jeszcze jeden, ale niestety juz nie bylo.

Moze to juz herbata po obiedzie!!! No chyba, ze rzucaja partiami?

Reply to
Peptulis Amargolis

Peptulis Amargolis <adres_z snipped-for-privacy@interia.pl napisal nam:

na alleDROGO sa ale w cenie jak wyroznilem :-)

no i mam to cos

w instrukcji:

dokladnosc wksazania uwzglednia: harmocznie wahanie napiecia i natezenia <

15%, moc czynna (cos fi) > 0.2

Hmmm czy to sa parametry spelniane przez zasilacze ATX?

"Krzysiek." napisal:

Na wielka dokladnosc bym nie liczyl - mam podobny - uzylem go do pomiaru mocy pobieranej przez komoputer (ruterek na P166). Pokazal 60W -podlaczylem dodadtkowo do tej samej listwy ladowarke do elektrycznej szczoteczki do zebow - 15W :) Albo odkrylem metode na oszczedzanie energii albo ta zabawka jest bardzo wrazliwa na znieksztalcenia pradu. Cos mi sie wydaje ze przy pomiarze silnie odksztalconego pradu pokazuje dane wyssane z palca. (ile - pi razy oko - moze brac P166 z jednym dyskiem i 32MB pamieci + modem kablowy? 60W wyglada w miare sensownie...) GRG

Reply to
Gregor

moj komp to 107W zjada wg tego a z monitorem 190W :O) (cos fi cos kolo 0.7 podal jesli pamietam dobrze - przy samym PC).

Zarowke 75W - 74W ale to zwykla zarowka.

mam podobnie, sam komp 105W, z monitorem 185W, fi 0.7

podlaczylem czajnik wg instrukcji pozera 1850-2020W (220-240V). czajnik wykazal sie pozerana moca na poziomie 1910W.

Szkoda, ze nie podaje moc w VA oraz, ze nie mozna zresetowac np. pobranej energii bez resetu zegara. Oraz, ze brak jest podswietlenia.

Reply to
Peptulis Amargolis

60W -podlaczylem

Przypomnę że "prawdziwy" licznik poboru prądu kosztuje 30zł. No tyle, że brzydko wygląda, ale jak padło na początku: chodzi o oszczędzanie kosztów.

Władysław

Władysław Skoczylas