Licznik energii elektrycznej a ważność legaliz acji

Jeżeli licznik 1 fazowy model A52 ma plombę legalizacyjną na której
widnieje znak 98 oraz zakładając że legalizacja ważna jest 15 lat to do
którego roku licznik może wisieć ?

Re: Licznik energii elektrycznej a ważność legalizacji

Do końca legalizacji zapewne...
(ja bym założył, że numerek na plombie, to rok... Ale u mnie martwi się o
zakład energetyczny i jak legalizacja się kończy, to przychodzi monter i
wymienia licznik)