LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Witam Szanownych Grupowiczów.

Czy ktoś używa(ł) może jakiegoś pilota uniwersalnego
z wymienionym telewizorem?

Używałem uniwersalnego uczącego się pilota Vivanco
(UR820LCD), działał doskonale z kineskopowym Panasonicem
(TX-21PZ1P) combo DVD-magnetowid Samsunga (DVD-V6700),
tunerem Technisat (Digi S2 CD- ten od TnK) i odtwarzaczem
KORR 2238.

Niestety po zmianie telewizora pilot odmówił kolaboracji,
kodów brak, uczenie też nie działa (jakieś inne kodowanie
sygnału? Po długich próbach udało się zakodować "power"
i "mute"- ciut mało).

Logitech Harmony jakoś wizualnie i funkcjonalnie do mnie
nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?
Najlepiej nie za drogi, do 150 zł.

Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.

--
Dominik (& kąpany)
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
może to Ci przypadnie do gustu:
http://www.elmak.pl/index.php?option=com_content&task=view&id81 %
cena rozsądna a możliwości spore zwłaszcza ten 10 w 1

Pozdrawiam
WojtasW

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Napisałem do nich, bo ichnia wyszukiwarka na stronie
to kiszka. Odpisali, owszem- że na pewno obsłuży,
bo jest "uczący się". Ten, którego mam obecnie
też jest "uczący się", tyle że nie działa...

Nic to, może uda mi się od kogoś pożyczyć do testu,
albo przeprosić się z Logitechem...

--
Dominik (& kąpany)
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Witam

Jakbyś podał mi nr który masz na swoim pilocie to sprawdziłbym Ci czy
jest na liście. Te piloty można kupić w sklepie "nie dla idiotów" i
carrefour - mieli tylko 8w1 w Olsztynie ewentualnie zobacz na stronie
mają sieć sklepów w których można kupić. Ja bez problemu zanim kupiłem
ten pilot wymieniłem chyba z 5 różnych uniwersalnych które nie działały
mi z moim sprzętem, oczywiście każdy z nich bez problemu oddałem w
sklepie. Jak jesteś z mojej okolicy to mogę udostępnić sprzęt.

Pozdrawiam
WojtasW

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Wielkie dzięki- sprawdzę w domu i napiszę.

W Carrefour widziałem, ale to był MAK40. Jak by był w sklepie dla idiotów
(a kolaborował z moim TV) to podjadę- zobaczę w końcu to nowe centrum
handlowe w Piotrkowie :-)

Właśnie obawiam się, że w sklepie może być ze zwrotem problem
(wszak sprawny...). Myślałem o kupnie wysyłkowym- mam 10 dni na test.
Ale zanim trafię na działający... :-)

Jestem z Bełchatowa- "kawałek" drogi od Olsztyna (sądząc z nagłówków).

--
Dominik (& kąpany)
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
  Witam

Działający jest ale nie musi Ci odpowiadać tzn nie działa z twoim TV DVD
itp. i bez problemu oddajesz. Ja najpierw zapytałem się jak jest
ewentualnie ze zwrotem i powiedziano mi, że nie ma problemu.
Co do kupna wysyłkowego to trochę wyjdą Cię drogo koszty tak odsyłać.

Pozdrawiam
Wojtas W

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Pilot nosi oznaczenie AKB69680424, tak wygląda:
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/pilot9efc.jpg

Niestety, sprzęt zaczyna się chrzanić. Pokazał się u góry ekranu
biały pasek, nie jednolity, mocniej go widać na jasnym tle, na czarnym
brak. Nie pochodzi z sygnału, bo (poza tym, że występuje na wszystkich
kanałach, video takoż) występuje na tle poza obrazem, jak na fotce:
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/telewizorbe36.jpg

Jak nie pomoże dłuższe wyłączenie z prądu, trzeba wołać serwis... :-(

--
Dominik (& kąpany)
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Witam

No niestety ale na liście LG nie znalazłem tego modelu ani pilota ani TV
z grupy 42" seriiPQ więc niestety ale więcej chyba nie pomogę ten 10w1
można zaprogramować jak się ma działający oryginał więc działać powinien
ale...

Pozdrawiam
WojtasW

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

... ale mój Vivanco UR820LCD też można zaprogramować, jak się ma
działający oryginał (mam). Niestety to nie wystarcza (jakieś inne
kodowanie sygnału pilota?). W każdym razie pilot bardzo długo czeka na sygnał
z oryginału, po czym komunikuje "Failed". Udało się jedynie z "Power" i "Mute".
Z innymi nie było tego problemu- do tunera sat. i KORRa też nie miałem kodów,
nauczenie poszło jak z płatka.

Dzięki za pomoc, pozdrawiam,

--
Dominik (& kąpany)
Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Witam

To może delikatnie rozbierz go przeczyść styki pod przyciskami bo
najwyraźniej nie łączą ewentualnie grafitem z ołówka możesz potrzeć te
gumki do poprawy połączenia zaprogramujesz i już.
nie ma sprawy
Pozdrawiam
WojtasW

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Ale co nie łączy? Nowiutki pilot od plazmy? Doskonale działający z TV
bez żadnych przekłamań?

Czy uniwersalny, który do nauczenia nie wymaga naciskania przycisków,
poza tym z pozostałym sprzętem działający doskonale?

Dominik & Co (z domku)

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
Witam
Z Twojej wypowiedzi zrozumiałem, że ten oryginał przestał Ci działać.

Pozdrawiam
WojtasW

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

Z tej wypowiedzi?

"... ale mój Vivanco UR820LCD też można zaprogramować, jak się ma
działający oryginał (mam). Niestety to nie wystarcza"

Hmm, muszę mimo wszystko wyrażać się jaśniej :-)
Mam działający oryginał. Uniwersalny nie chce się z niego kodów
nauczyć (poza "power" i "mute"). Dlatego też sama funkcja uczenia się
niekoniecznie gwarantuje sukces.

Nic to, będę polować na Logitecha.

Dominik & Co (z domku)

Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?

a szkoda bo tak naprawde nie ma konkurencji, wspolpracuje absolutnie
ze wszystkim. Do tego mozliwosci konfiguracji i obslugi wielu urzadzen
jednym kliknieciem sB1% rewelacyjne.
Nie wiem ktory pilot Harmony ci nie pasowal ale jest przynajmniej 5
rodzai. Za 150zl moze nie kupisz nowki ale ja za swojego 785 dalem
200zl i nie zaluje. Niby strasznie duzo jak za pilota ale tak naprawde
to urzadzenie sluzy nam wiekszosc czasu (kiedy jestesmy w domu) i
ulatwienia z niego plynace sB1% tego warte. Trzeba na poczatku spedzic z
pol dnia zeby sobie wszystko piustawiac tak BF%eby bylo piknie a potem
zapominasz o stosie kanciatych starych pilotF3%w.

Site Timeline