LEDy 230v z oprawka E14 co warta?

wydaje mi sie ze listwa z kilkudziesieciu ledow bedzie trwalsza niz taka zarowka jak w listwie ubije sie jedna dioda to nie bedzie tragedii

jak taka chinska zarowka wyciagnie 2000h to bedzie cud

Reply to
nenik

Zajrzyj tu:

Mam co prawda z trzonkiem MR16 takie:
pracują w kuchni, zapalane wielokrotnie w ciągu dnia, pracują już od roku, z powodzeniem zastąpiły halogeny (subiektywnie świecą jak 20W halogen).

(Kurczę, nie zoczyłem tam nic z trzonkiem E14... Ale może się przyda.)

Pzdr. Marcin S.

Reply to
mstaniszWYTNIJTO
<ciach>

Acha, zapomniałem - koniecznie na power LED-ach (3 lub 4 szt., nie wieloledowe "prysznice").

Pzdr. M.

Reply to
mstaniszWYTNIJTO