LEDówki MR16 - czy mają kondensator?

Czy takie tanie 'żarówki' LED 1..2W z trzonkiem MR16 (na 12V) mają w
środku kondensator zapobiegający miganiu, czy zależy jak trafi? Mnie
zależałoby na takiej bez kondensatora, aby można było mrugać do 20Hz.

Przy okazji - szukam przetwornicy 5V->około 12V, aby powyższą 'żarówkę'
zasilać ze złącza USB komputera. Ciekawie przedstawia się LT1618
(http://www.linear.com/product/LT1618 ). Prostą aplikację i możliwość
'ściemniania' ma też na przykład LT3465, ale niestety za mały prąd
wyjściowy.
Może znacie coś popularniejszego i dostępnego w naszych sklepach.
Chodzi mi o możliwość migania nią, a maksymalna jasność powinna być
ograniczona wartością prądu ze źródła 5V nie przekraczającą 400mA. Nie
wymagam dużej stabilności prądu, w zasadzie może i stabilizator napięcia
by wystarczył - z dobranym na stałe napięciem wyjściowym tak, aby nie
przekroczyć pobieranego prądu.

--
Michał

Re: LEDówki MR16 - czy mają kondens ator?
Elo

http://allegro.pl/przetwornica-dc-lm2577-4-35v-2-3a-dc-i3115983837.html
Lub w Chinach za ok. 35% tej ceny, ale poczekasz dłużej na dostawę.
Właśnie czekam na ten modulik. Też ma być do USB.

    Zbyszek