LED 230V - Page 4

Re: LED 230V

 Odpowiednio wysokie harmoniczne stają się zakłóceniami przewodzonymi.
P.G.

Re: LED 230V
Hello Piotr,

Jak dotychczas nie było nigdy problemu z przekroczeniem zakłóceń
spowodowanym ładowaniem kondensatorów - nie spotkałem takiego
przypadku. Demonizujesz problem. Sieć energetyczna jest za miękka,
żeby uzyskać wystarczająca stromość zboczy.

Re: LED 230V

Popieram. Coś z tymi zakłóceniami od kondensatorów przesadzacie.
Bo co na to urządzenia do kompensacji mocy biernej?

--
Desoft

Re: LED 230V

Wygląda na to, że wszelkie żarówy objęte są normami ze względu na emisję
dwutlenku węgla, efekt cieplarniany, zmiany klimatu, fale radiowe,
zakłócenia w sieci itd. Natomiast ich światłem pies z kulawą nogą się
nie interesuje.

Sabo, nie idźcie tą drogą.

Re: LED 230V

Z sekcji zwłok jednej "ledówki" typu zamiennika halogenowego wyszło że
jest kondensator szeregowy, mostek, opornik szeregowy, 21 diod szeregowo
i opornik równoległy do szeregu diod. efekt stroboskopowy widać np jak
leci woda z kranu, samego migania nie widać choćby nie wiem co.

PS: sekcja zwłok bo mi się spadła i stłukła, nadal świeci. Żeby nie było
że się psują czy cuś.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
było

KrĂłtka teoria widzenia z punktu widzenia fizjologicznego.

Po pierwsze w siatkówce mamy czopki i pręciki. Czopki są odpowiedzialne
za kolory i dość wolne (jakieś 20-30Hz). Pręciki są sensorami jasności i
szybkie (100-200Hz). W widzeniu "na wprost" mamy przede wszystkim
czopki, które determinują częstotliwość graniczną. Dlatego w kinie
patrząc na wprost nie widać aż tak bardzo migania. Jak się siądzie
bokiem, fokus na ścianę, to jak najbardziej widać mruganie. To jest też
zachowanie atawistyczne. Widać ruch "kątem oka". Ważne, by zobaczyć
źwierza, który akurat ma zamiar nas skonsumować. Drugą rzeczą
ograniczającą częstotliwość graniczną widzenia jest tzw. mikrotremor,
czyli ruch gałek ocznych z amplitudą kilkanaście minut kątowych i
częstotliwością rzędu 100Hz. Jest to ważne, gdyż czopki i pręciki są
elementami dynamicznymi i reagują tylko na zmiany jasności. Czyli, by
rzeczywiście widzieć mruganie, częstotliwości muszą jakoś pasować, by
Kotelnikow i Shannon nie robili w grobach za wentylator ;-). Do tego
dochodzą filtry w móżdżku etc itd itp.

My jsme BorgovĂŠ. Sklopte ĹĄtĂ­ty a vzdejte se. Odpor je marnĂ˝.

Re: LED 230V

Ciekawie jest jak się komuś czasowo porazi mięśnie gałki odpowienim
środkiem. Wtedy przy nieruchomej głowie nie widać nic. Dopiero jak
coś (lub ktoś) w otoczeniu się poruczy, to wtedy wyłania się z niebytu.

Ptaki (gady i płazy tym bardziej) nie mają zamontowanej instalacji
do mikroruchów, więc taki gołąb łażąc po trotuarze w poszukiwaniu
czegoś do zjedzenia, przy każdym kroku wymachuje głową jak idiota.
Dla prymitywnych zwierzaków to nie jest takie głupie rozwiązanie.
One nie patrzą by podziwiać krajobraz, tylko aby coś zjeść i nie
dać się zjeść. Taki kameleon może się gapić nieruchomo i nie wysilać
przy tym CPU do momentu, aż nie nadleci jakaś mucha.

Re: LED 230V
Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w

Naprawde ? Nie przygladalem sie, ale widzialem to
http://www.snotr.com/video/1962/Chicken_head_tracking

I nie wiem - filmomontaz, czy naprawde ?
To ma w sumie sens zeby miec jakas stabilna "platforme inercyjna" do
nawigacji w locie.

A umieszczone z boku oczy moga zmuszac do krecenia glowa przy
patrzeniu "na wprost".

J.

Re: LED 230V

To może być uzasadnione oszczędnością CPU -- kurzy mózg ma mało
megaflopsów. Przy wypatrywaniu niebezpieczeństwa lepiej oszczędzać
zasoby i skanować tylko ruchome obiekty.

Kury, to one dość słabo fruwają.

Gdy na polu ze śniegiem wiatr wyje,
Żadna wrona przez chwilę nie kryje,
Re: LED 230V

Żadna niezwykła zdolność. Ludzie też to potrafią - jako sygnały dla "serwo"
choćby widok, na który się patrzy. Ja tak umiem.

Acz zdarzają się hodowcy, którzy trenują te ptaki do tej zdolności. Może nie
latają jak kogut z Reksia ("Reksio terapeuta",

http://www.youtube.com/watch?v=IOM0g14QMTk
), ale wytrenowane polecą 1-2 km.

Re: LED 230V

To pan Józek z Chociul. No właśnie. Poczta Polska też powinna
się zainteresować takimi kurami wyścigowymi.

Re: LED 230V
A może Kolega podłączyć oscyloskop do tej diody i obejrzeć kształt napięcia?
S.
p.s.
Te Chocile pod Świebodzinem ?

Re: LED 230V

Bez rozdłubywania obudowy będzie trudno. Ale ktoś tu już pisał, że zrobił
sekcję zwłok. Potwierdziły się moje przewidywania -- 48 diod w szeregu,
mostek prostowniczy i opornik z kondensatorem w szereg. Dołączenie
kondensatora równolegle do diod powinno poprawić sytuację.

Z tego co mi wiadomo, to tak, bo innych nie ma. Chociule.

Re: LED 230V
A skąd znasz tą miejscowość. Tak tylko z kawałów, czy bardziej z
doświadczeń.
Pytam, bo byłem tam w okolicy parę razy.
S.

Re: LED 230V

Nie rozumiem twoich uszczypliwości. Podaję to, co się zdarzyło (prawda, ze
dość dawno o tym czytałem (nie w tabloidach), ale na pewno nie był to 1
kwietnia, aka prima aprilis). To prawda, że kury sabo latają, ale latają.
Trenując właściwie tę zdolność mogą ją polepszyć (a np. kulturyści,
dźwigacze (np. Pudzian) i ich siła?). Nie rozumiem, co w tym dziwacznego,
tym bardziej nie rozumiem, czemu piszesz tak sarkastycznie. Dobra, skoro ty
o poczcie polskiej, to ja o RFC1149 :P Hint: Google :) (internet przez
gołębie pocztowe).

Re: LED 230V

E tam od razu uszczypliwości. Moje pierwsze skojarzenie, to właśnie pan
Józek -- http://www.wat.tv/video/grzegorz-halama-pan-jozek-1w71j_2is6v_.html
A teraz bardziej poważnie. O tym, że kury *potrafią* latać, to ja wiem.
Najbardziej, to rasa zielononóżek kuropatwianych. Problem jednak w tym, by
one *chciały* latać. Trudno im wytłumaczyć, że powinny. Pudzian wie, że
musi ćwiczyć, a taka kura tego typu ambicje ma w steku. I kto ją do tego
przekona? No, może panu Józkowi by się udało.

Takie rzeczy, to ja bez gugla potrafie znaleźć.

Czy lenistwo na łokcie się mierzy?
Skąd wiadomo, że Jurek to Jerzy?
Re: LED 230V

No, ja akurat od tego z daleka....

No, chcieć to móc, ale nie zawsze to w parze chodzi. Jak bardzo zechce i
zamiaru nie porzuci, to daleko poleci?
Skeczu nie dałem rady posłuchać, był za cicho, a gra telewizor...
dosłyszałem i zobaczyłem zachowanie p. Józka, to już mi pozwoliło
mniej-więcej, luźno domyślić się sposobu. (ale tylko domyślić)

Jeśli znasz adres na pamięć, i/lub masz to w "ulubionych/zakładkach", to
jasne. Ja muszę na guglu polegać. Nie, żebym nie chcial zapamiętać... No,
nie powinienem takich rzeczy zbyt gorliwie zapamiętywać, za długo mówić,
czemu... i NTG. Chyba, że chodzi o ekhm... artefakty takiego przesyłu, nawet
dwa "kilobajty" zaliczyłem swego czasu stojąc do kasy PKP na Dworcu
Gdańskim...? Pardon, późno jest, to ja niedomyślny...

Re: LED 230V

RFC1149 jest starsze od gugla. A nawet od "ulubionych" i "zakładek".
Takie kwity, to ja mam w osobnym katalogu i używam grepa, jeśli trzeba.
O tych gołębiach pamiętałem (że są).

Re: LED 230V

nie. Sygnałem dla serwa jest błędnik, oczy są za wolne.

Re: LED 230V

Mam jeden prawdopodobnie uszkodzony po śwince, a jakoś to działa. Oczy z
pewnością mogą stanowić wsparcie, jeśli nie stanowią głównego sygnału.
Widzę mruganie 50 Hz, Segway'owi wystarczy próbkować 100 razy na sekundę,
tylko później przelicza to mocny komputer. Za wolne, to raczej wydaje mi się
przetworzenie obrazu, gdzie jest dużo szczegółów... ale nie chcę się
spierać, teraz nie wylukam, ale w ramach "ćwiczeń" poguglam, popytam...