LCD od Nokii 6100 + AVR

CzeB6%E6.
BawiB3% siEA% z Was ktos tymi wyB6%wietlaczami?
PrF3%buje go uruchomiE6% i wyB6%wietlacz nawet nie drgnie?
Mam LCD z kontrolerem Epsona. Na poczB1%tku prF3%bowaB3%em najproB6%ciej cz=
yli
w Bascom i to z rF3%BFnymi biblotekami, nawet Philipsa bo myB6%laB3%em BF%
e to
jednak inny sterownik.
Niestety ani na jednym ani na drugim nie daje znaku BF%ycia.
PodB3%B1czony do uC (ATMega8) jest dobrze bo sprawdzaB3%em kilkukrotnie i
nic.

MoBF%e wiecie gdzie szukac bB3%EAdu?

Z gF3%ry dziEA%ki za sugestie.
SB3%awek

Re: LCD od Nokii 6100 + AVR

[...]

Nie wiem dokB3%adnie dlaczego, ale gdzieB6% na tej stronie (poszukaj =
dobrze - jest na pewno) wyraBC%nie jest napisane BF%e ten z epsonem na =
pokB3%adzie nie bEA%dzie dziaB3%aB3%.
http://www.myplace.nu/mp3 /
GdzieB6% jest nawet zdjEA%cie jak ten wB3%aB6%ciwy powinien =
wyglB1%daE6%.

--20%
Przemek
http://www.e-wolomin.pl

Re: LCD od Nokii 6100 + AVR

Pokaż schemat. Podpinałem kiedyś do M8 i działał bez problemu, natomiast
problemem była kolejność styków na tasmie, jest odwrotna niż opisy w
internecie.

Site Timeline