LCD od Nokii 6100 + AVR

Cześć. Bawił się z Was ktos tymi wyświetlaczami? Próbuje go uruchomić i wyświetlacz nawet nie drgnie? Mam LCD z kontrolerem Epsona. Na początku próbowałem najprościej czyli w Bascom i to z różnymi biblotekami, nawet Philipsa bo myślałem że to jednak inny sterownik. Niestety ani na jednym ani na drugim nie daje znaku życia. Podłączony do uC (ATMega8) jest dobrze bo sprawdzałem kilkukrotnie i nic.

Może wiecie gdzie szukac błędu?

Z góry dzięki za sugestie. Sławek

Reply to
slawek7

U¿ytkownik "slawek7" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@j31g2000yqe.googlegroups.com... Cze¶æ. Bawi³ siê z Was ktos tymi wy¶wietlaczami? Próbuje go uruchomiæ i wy¶wietlacz nawet nie drgnie? Mam LCD z kontrolerem Epsona. Na pocz±tku próbowa³em najpro¶ciej czyli w Bascom i to z ró¿nymi biblotekami, nawet Philipsa bo my¶la³em ¿e to jednak inny sterownik. Niestety ani na jednym ani na drugim nie daje znaku ¿ycia. Pod³±czony do uC (ATMega8) jest dobrze bo sprawdza³em kilkukrotnie i nic.

Mo¿e wiecie gdzie szukac b³êdu?

Nie wiem dok³adnie dlaczego, ale gdzie¶ na tej stronie (poszukaj dobrze - jest na pewno) wyra¼nie jest napisane ¿e ten z epsonem na pok³adzie nie bêdzie dzia³a³.

jest nawet zdjêcie jak ten w³a¶ciwy powinien wygl±daæ.

Reply to
PrzemekD

Pokaż schemat. Podpinałem kiedyś do M8 i działał bez problemu, natomiast problemem była kolejność styków na tasmie, jest odwrotna niż opisy w internecie.

Reply to
Sebastian Biały