LCD nokia 3410 - jaki sterownik

Czesc.
Mam wyswietlacz od telefonu Nokia 3410. Powiedzcie mi jak dowiedziec
sie jaki sterownik on posiada?
Szukalem informacji przy pomocy googla ale jedne zrodla podaja ze jest
taki sam jak jak w 3310 czyli pcd8544  natomiast inne podaja ze siedzi
w nich albo PCF8812 albo OM6206. Problem w tym ze te inne sterowniki
korzystaja troche z innych komend ktore dla pierwszego sa zabronione.
Przeciez musi byc jakas prawidlowosc a nie wolna amerykanka.

Przepraszam za brak polskich liter ale wyswietlaja mi sie po
publikacji inne znaki.

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik
To bardzo popularny wyswietlacz.
jak zapytasz wujka Googla np. o:
avr nokia 3310
to Ci wywali ponad 100.00 wynik贸w,
a na poczatku:
http://hobby.abxyz.bplaced.net/index.php?pid=3&aid10 %
Byl tez na lamach Elektroniki praktycznej kurs programowania AVR w C i tez
tam chyba o tym bylo.

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik

http://cyber-avr.narod.ru/LCD_NOKIA_3410_3310.htm

--
Wlodek

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik
W tym jEA%zyku to anis slowa ale tlumacz google jakos pomorze.
A do Andrzeja. Przeciez ja nie pytalem o 3310 tylko 3410 i napisalem
ze google mowi o innymn sterowniku.

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik

Wielkopolska nie?

My jsme Borgov茅. Sklopte 拧t铆ty a vzdejte se. Odpor je marn媒.

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik

Pr臋dzej Podhale.

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik

Pozwol臋 sobie zacytowa膰 pocz膮tek z tekstu z podanego przeze mnie linku:
Kurs AVR-GCC Wy艣wietlacz LCD od nokii 3310
26.04.11 ABXYZ
Jak m贸wi膮, jeden obraz wart jest tysi膮ca s艂贸w, dlatego warto zainteresowa膰
si臋 wy艣wietlaczami graficznymi. W tym artykule zajmiemy si臋 wykorzystaniem
wy艣wietlaczy LCD od popularnych niegdy艣 telefon贸w kom贸rkowych Nokia
3310/3410, na allegro mo偶na taki kupi膰 w cenie 5..7z艂.

Any question?

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik

We wnioskach na ko艅cu strony kt贸r膮 ja podawa艂em, ruski omawia r贸偶nice i
odsy艂a do opisu stosownych kontroler贸w.

--
W艂odek

Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik
Po testach ten LCD od 3410 wyswietla tylko jakies czarne paski a od
3310 to co powinien.
Probowalem wpisac takie ustawienia jak na tej ruskiej stronie ale nie
ma efektow.
Co to moze byc?

Site Timeline