łapy opadają

formatting link
I ja już sie nie dziwię, że kolega narzekał na absolwentów tego kierunku.

W.

Reply to
invalid unparseable
Loading thread data ...

użytkownik snipped-for-privacy@googlegroups.com napisał:

Z ciekawych może nie silników ale napędów (hicior ostatnich lat):

formatting link

Nie dziw się, mamy rynek pracownika:

formatting link

Reply to
gaska.alojzy

No wiesz, a może koleś zrobi przy okazji własny falownik do niego :D Nie trać nadziei.

Ogólnie obecne prace mgr w większości ledwo sięgają prac dyplomowych w dawnych technikach. Jakieś prezentacje, przegladay literatury, ankiety, nawet na studiach inzynierskich z zakresu ścisłego to codzienność. Trafiają się perełki, ale jednak większości chodzi o papier tanim kosztem. A mechatronika to ... takie ... niewiadomoco...

Reply to
heby

heby napisał(a) :

To takie coś podobnego do mechooptyki?

Reply to
Zbynek Ltd.

Ale w czym problem?

Reply to
Marek

W dniu 01.06.2020 o 18:57, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Dla porównania zobaczcie to:

formatting link
oraz komentarz dr Leszka Sykulskiego:
formatting link
Tak więc nie ma co narzekać na młodych adeptów sztuki inżynierskiej, że jeszcze coś piszą o silnikach, a nie o na przykład koniach i kieratach Jacek

Reply to
Jacek

Zaczynam rozumieć dlaczego Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu jest w rankingu Komisji Akredytacyjnej wyżej, niż Politechnika Wrocławska. Włączamy magistrantów do pracy naukowej, zdarzają się knoty, ale większość prac magisterskich jest na bardzo przyzwoitym poziomie.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

ale z drugiej strony ... inzynier od silnikow, a falownika dobrac nie umie. To moze powinna byc praca z dziedziny "mozliwosci wspolczesnych falownikow" ? I stanowisko laboratoryjne do cwiczen ...

Nie wiem jak obecnie PWr dziala, oczywiscie wlasny falownik bylby swietny, ale zaraz ... po 3 latach studiow niekoniecznie elektronicznych ? Chyba, ze mgr.

Ale moment - na UWr tez pewnie jest masa studentow, co nauczycielami w liceum ma ochote zostac, i z czego maja prace np na fizyce napisac ?

A pardon, to UP, czyli dawny AR ... ale tam pewnie podobnie. Rolnik ma traktor na prace zrobic, czy moze dojarke ? Czy inzynieria genetyczna trafila pod strzechy, wiec kazdego szkolicie z manipulacji genetycznych :-)

No chyba ze Msc to juz do czegos zobowiazuje :-)

J.

Reply to
J.F.

W dniu 02.06.2020 o 14:23, J.F. pisze: [...]

Dobrze napisałeś "dawny AR". Ta uczelnia ma niewiele wspólnego z "dawnym AR". Zmiana nazwy dobrze oddaje zmianę profilu. W naszej katedrze nie ma teoretycznych prac magisterskich. Magistranci uczestniczą w badaniach prowadzonych przez pracowników. Fakt, koronawirus namieszał :-(

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ed67914$0$538$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 02.06.2020 o 14:23, J.F. pisze: [...]

ale troche starych specjalnosci tam widze

formatting link

Macie ciekawe badania, mozna wlaczyc studentow - swietnie. Tylko uwazaj, zebys kiedys nie uslyszal jak w USA "Msc ... po Msc to mozna tylko zrobic PhD i miec kiepska prace na uczelni. Bsc to jest stopien co otwiera wszystkie drzwi" :-)

I uwazajcie, zebyscie jakiegos drugiego koronawirusa nie wyprodukowali :-)

Ale na takim wydziale geodezji i kartografii, to jakie magisterki sie robi ?

J.

Reply to
J.F.

W dniu 02.06.2020 o 18:24, J.F. pisze:

Tak, są. Jeszcze. (Uczelnia stara się o status uczelni badawczej, niektóre kierunki mogą w tym przeszkadzać. A wtedy...)

Pojęcia nie mam. Ale na pewno da się znaleźć. Oni mają fajne granty z EU :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ed6883e$0$17349$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 02.06.2020 o 18:24, J.F. pisze:

Ale gdzie sie wtedy inzynier rolnik ma wyksztalcic ?

no fakt

formatting link
brzmi ciekawie ... ale ile przyzwoitych magisterek da sie z tego wykrzesac ?

Takich, o ktorych nie powiemy "przeglad literatury" czy "instrukcja obslugi.

A przeciez ... takich wydzialow to w Polsce kilkanascie, jesli nie kilkadziesiat, w Europie setki czy tysiace ...

J.

Reply to
J.F.

W dniu 02.06.2020 o 14:01, Paweł Pawłowicz pisze:

Well, well jakieś stare anse w stronę PWr :-) Ty chyba nie jesteś jakimś autorytetem, który mógłby oceniać poziom naukowy PWr, prawda?

Reply to
Kaczin

W dniu 02.06.2020 o 20:12, Kaczin pisze:

Nie, bardzo mile wspominam studia na tej uczelni.

Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisałem. A najlepiej poszukaj na stronie ministerstwa.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 02.06.2020 o 21:22, Paweł Pawłowicz pisze:

Przeczytaj ze zrozumieniem, to co ja napisałem.

Ministrowie się zmieniają, mają jakieś dziwne pomysły, różne frakcje dochodzą do głosu, kryteria oceny wyciągane są chyba z kapelusza, etc.

A fakty pozostają faktami. No więc jak sądzisz? Masz prawo do oceny poziomu naukowego PWr?

Reply to
Kaczin

W dniu 02.06.2020 o 21:22, Paweł Pawłowicz pisze:

A jeśli nie potrafisz znaleźć, to proszę:

1 36,5 University of Warsaw 2 35,0 Gdańsk University of Technology 3 34,0 Adam Mickiewicz University in Poznań 4 34,0 AGH University of Science and Technology 5 34,0 Jagiellonian University in Cracow 6 34,0 Warsaw University of Technology 7 33,5 Medical University of Gdańsk 8 33,0 Silesian University of Technology 9 32,5 Nicolaus Copernicus University in Toruń 10 31,5 University of Wrocław 11 30,5 Medical University of Bialystok 12 27,5 Wrocław University of Environmental and Life Sciences :-) 13 25,0 University of Silesia in Katowice 14 24,0 University of Łódź 1 5 23,5 Medical University of Łódź 16 23,0 University of Gdańsk 17 21,5 Wrocław University of Science and Technology 18 20,5 Lodz University of Technology 19 20,5 Pedagogical University of Cracow 20 20,5 Poznan University of Medical Sciences

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 02.06.2020 o 21:37, Kaczin pisze:

Więc pokaż, w którym miejscu oceniałem :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 02.06.2020 o 21:42, Paweł Pawłowicz pisze:

A co powiesz na obiektywny ranking.

Ranking Perspektyw 2019

formatting link

1 Uniwersytet Warszawski 2 Uniwersytet Jagielloński 3 Politechnika Warszawska 4 Akademia Górniczo-Hutnicza 5 Uniwersytet im. Adama Mickiewicza 6 Politechnika Wrocławska :-) 7 Politechnika Gdańska 8= Uniwersytet Wrocławski 8= Gdański Uniwersytet Medyczny 8= Politechnika Łódzka 11 Politechnika Śląska 12 Uniwersytet Medyczny w Poznaniu 13= Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 13= Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu 15= Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 15= Uniwersytet Mikołaja Kopernika 15= Warszawski Uniwersytet Medyczny 18= Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie 18= Pomorski Uniwersytet Medyczny 20= Politechnika Poznańska 20= Uniwersytet Łódzki 22 Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu) :-(
Reply to
Kaczin

W dniu 02.06.2020 o 21:49, Paweł Pawłowicz pisze:

O, właśnie tam powyżej. Mam przeczucie graniczące z pewnością, że nie masz kwalifikacji do oceniania czy coś jest knotem, czy też reprezentuje przyzwoity poziom.

Reply to
Kaczin

W dniu 02.06.2020 o 21:57, Kaczin pisze:

Obiektywny, czyli pasujący Tobie? Jeśli oceniasz ranking opracowany przez gazetę (Wydawnictwo Edukacyjne Perspektywy Press Sp. z o.o.) wyżej niż oficjalny ranking ministerstwa, to nie bardzo mamy o czym rozmawiać. Baw się dobrze :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

ElectronDepot website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.