Lampki migaj?ce w rytm muzyki

Siema, czy może ktoś z was wie jak zrobic lampki migające w rytm muzyki np.

z lampek choinkowych (chodzi mi o jakiś schemat co z czym połączyć itd.); widziałem takie coś u znajomego i zrobiło to na mnie duże wrażenie (około 40 świecze podłączonych do wieży w migających w rytm muzyki). Z góry dzięki.

Reply to
lukaszw43

kiedys widzialem taki "kolorofon" do samodzielnego lutowania w sklepie elektronicznym. "montuj z nami" chyba to sie nazywalo, a kosztowalo naprawde grosze ;)

Reply to
-

Wejdź na stronkę producenta np.Nord elektronik są gotowe Kity do montażu. Szorterek

Reply to
szorterek

Użytkownik "lukaszw43" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@m79g2000cwm.googlegroups.com... Siema, czy może ktoś z was wie jak zrobic lampki migające w rytm muzyki np.

z lampek choinkowych (chodzi mi o jakiś schemat co z czym połączyć itd.); widziałem takie coś u znajomego i zrobiło to na mnie duże wrażenie (około 40 świecze podłączonych do wieży w migających w rytm muzyki).

Może zmajstrowaćzwrotnice i jak zwrotnica puści sygnał(bas) to wtedy lampki się zaświęcą...??

Pozdrawiam Jarek O.

Reply to
Jarek

jest taki plugin do winampa discolitez

duze mozliwosci..

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" snipped-for-privacy@CERN.CH napisał w wiadomości news:e8av9j$c1i$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

tyle ze u mnie (athlon xp 2500 512ram) widoczne jest opuznienie swiatelek wzgledem muzyki - nie wiem czy programowo to moze dzialac szybciej....

Reply to
nuclear