lampka CCFL

Jakie ciekawe właściwości ma taka lampka (oprócz psucia wzroku), że warto ją robić? Bo chyba nie chodzi o oszczędność prądu?

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Włodzimierz Wojtiu|< <wwojtiu| napisał(a):

moze kabel taki jak do swiecy w samochodzie/motorku? nawet sztywny jest.

Reply to
lukasz sczygiel

Włodzimierz Wojtiu|< <wwojtiu| napisał(a):

good point. Za szybko sie wyrwalem.

Reply to
lukasz sczygiel

Jd. napisał(a):

A jak zachowuje sie silikon? Taki z tubki. Czy szybko go przebija? mozna go potem latwo pomalowac.

Reply to
lukasz sczygiel

Użytkownik Włodzimierz Wojtiu|< <wwojtiu| napisał:

apropo takich przetwornic to gdzie można dostać przetwornicę gotową?

Reply to
Jesus

Z 9-12V - najtaniej na Allegro.

Czyli najtaniej i na Allegro ;-P

polietylen sie maluje bez problemu. Nie wiem jakim cudem .. ale zobacz ile reklamowek w sklepach ma nadruki ..

Jd. napisał(a):

Nie, nie probowalem. Ale kiedys czytalem na jakiejs tubce ze sie da malowac, a ze nie bylo mi to potrzebne tonie weryfikowalem.

A jakie jest napiecie na tej swietlowce? Bo jak ponizej 300V to spoko mozna by wsadzic kabel taki jak do instalacji elektrycznych.

Reply to
lukasz sczygiel