lampa oscyloskopowa - jakis prosty układ do jej zag ospodarowania? - Page 2

Re: lampa oscyloskopowa - jakis prosty układ do jej zagospodarowania?

Potwierdziłes to czego się domyślałem, przypominając sobie oryginał :-)

--
www.wojtiuk.pl

Re: lampa oscyloskopowa - jakis prosty układ do jej zagospodarowania?

Wizualizator stereo. Zrobiłem kiedyś taki ze starego monitora. Podłączasz
jeden kanał pod odchylanie poziome a drugi pod pionowe. Do tego możesz
zrobić automatyczną regulację poziomu, żeby niezależnie od poziomu audio
wzór po paru sekundach zawsze wypełniał np. 75% obszaru lampy (reszta na
nagły wzrost poziomu).

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: lampa oscyloskopowa - jakis prosty układ do jej zagospodarowania ?
Hello Adam,

Ale żeby z tego powstał goniometr XY, to trzeba jeszcze lampę obrócić
o 45 stopni :)

 RoMan