[lame] Łączenie masy na PCB + obudo wa.

Zgodnie z sztuką masa analogowa i cyfrowa powinny być od siebie
oddzielone i połączone w jednym punkcie (tak wiem to i tak
uproszczenie). Niestety obudowa (całkowicie metalowa -  w środku
przetwornik akustyczny) może być podłączona jedynie albo do jednej, albo
do drugiej. Nie mogę jej podłączyć do miejsca ich punktu wspólnego. Do
której masy w takim razie podłączyć obudowę - GND czy AGND?

--
PH

Re: [lame] Łączenie masy na PCB + obudowa.

A jakie będziesz miał w tej obudowie gniazda - umasione czy izolowane i czy
beda przesyłały dane cyfrowe czy analogowe ?

Re: [lame] Łączenie masy na PCB + o budowa.

W stricte obudowie gniazd nie będę miał. Będą otwory, przez które będą
wchodzić wtyczki do gniazd przylutowanych na PCB. Gniazda będą trzy:
zasilanie USB i wejście analogowe typu minidin.

--
PH

Re: [lame] Łączenie masy na PCB + obudowa.

No to skoro żaden z wtyków nie będzie przenosił masę przez obudowę to
problemów być nie powinno. Ja bym dał w tym momencie masę analogową.

Re: [lame] Łączenie masy na PCB + o budowa.

Ok! Dziękuję bardzo.

--
PH

Site Timeline