ladowarki z Lidla - uszkodzenia

Czesc,

gdzies widzialem w sieci, ze ktos sprzedaje ladowarki z Lidla (do
samochodu) uszkodzone. Chcialbym kupic ze 3 szt (i po rodzinie
porozdawac) i dac kumplowi do naprawy. Wiecie co sie w nich psuje i
czy da sie to naprawic niewielkim kosztem? Kiedys zglebialem ten temat
(ladowarki *tronic bo to chyba te same) i cos pisali, ze mikro
przelaczniki. Czy cos wiecej?

--
ThinkXtra

Re: ladowarki z Lidla - uszkodzenia

Spotkalem sie z padnietym przyciskiem. Sniedzieje blaszka w mikroswitchu i
nie przelacza.
Po wymianie dziala jak nowa.

Tmek

Re: ladowarki z Lidla - uszkodzenia
Rozbierałem 3 sztuki, w jednej faktycznie sam switch na klawiaturze
foliowej nie kontaktował (jak się go naprawdę mocno/krzywo/kluczem
nacisnęło, to działało), charakterystyczne że po podłączeniu świeciła
dioda "standby", tylko nie przełączał się na ładowanie.
W dwóch pozostałych - nic nie świeciło, po otwarciu obudowy - wielka
dziura w tranzystorze taktującym przetwornicę po stronie pierwotnej,
uwalony mostek prostowniczy, wymiana na coś podobnego - dalej nie rusza,
poszły do śmieci, bo nowe w promocji tańsze niż 2h doktoryzowania się
nad chińszczyzną.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| snipped-for-privacy@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
Re: ladowarki z Lidla - uszkodzenia
Fakt.
Dzisiaj wymieniłem ten nieszczęsny switch.
Niby ładuje.
Jak nie będzie bez żalu wyrzucę.
Mam drugą.
Z JULI
Lepsza, bo szwedzka. ...:-)))))).

Re: ladowarki z Lidla - uszkodzenia
W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 20:50:46 UTC+2 użytkownik zapinio napis
ał:

Taka sama szwedzka, jak ta z Lidla niemiecka ;-)))