labview - Page 2

Re: labview
In the darkest hour on Tue, 02 Feb 2010 19:38:04 +0100,

http://www.vincentchow.net/wp-content/uploads/2008/09/piracy.png

A to juĹź inna sprawa.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
[ 10:10:53 user up 12337 days, 22:05,  1 user, load average: 0.81, 0.18, 0.09 ]

Re: labview

Komercyjnie, czy prywatnie (bo sB1% softy dla prywatnych za darmo, ale
nie dla komercyjnych, nie, nie LabView).
Potrzebujesz tylko obserwowaE6%, czy to ma czymB6% sterowaE6%?
Marek

Re: labview
moze najpierw obserwowac, sterowanie pozniej.
Labview mam w wersji legalnej.

wiem, ze potrzebuje karte akwizycji ... no i teraz co dalej.
nie frame grabber bo to akwizycja obrazu ale jakas karte do akwizycji danych
z czujnikow parametrow fizycznych: temperatura, wilgotnosc, jasnosc... no
takie bzdury.

Re: labview
    Nie wiem, na ile znasz LabView... podstaw można się nauczyć bez
tego! Dajesz źródło sygnału złożonego, obrabiasz, wynik wyświetlasz jako
na przykład przebieg. Nauka trochę na sucho, ale do podstaw wystarczy.
Jeśli uda Ci się uzyskać kilka plików z przykładowymi pomiarami, to to
będzie już tylko "pół na sucho" ;)...  Na uczelni studenci tłuką wiele
rzeczy w LabView bez kart akwizycji danych ;)...
    Drugie wyjście jest takie, że można "ściągnąć" pomiary z dowolnego
miernika posiadającego RS-232... nie podam Ci szczegółów, bo mam małe
doświadczenie z LabView, ale parę razy ludzie pokazywali mi co tam robią
za jego pomocą ;)...

  Konop

Re: labview

ooo, ok, bardzo dziekuje, poszukam w tym kierunku.

na stonach NI.com znalazlem taki przetwornik na usb ma sporo wejsc i
kosztuje to 1000 pln. No ale do samej nauki, z ktorej moze nic nie wyjsc to
troche sporo. :)

Re: labview

poszukaj w googlach hasła "labjack"

--
Pozdr.
Michał

Re: labview
oooooooooo, tak.... dziekuje bardzo :)

Re: labview

Zobacz ofertEA% Advantecha. KiedyB6% mieli karty PCI do akwizycji, takie
caB3%kiem proste byB3%y dosE6% tanie.
Ewentualnie do nauki weBC% zapis z prawdziwych urzB1%dzeF1%, LabView ma
chyba "symulacjEA%" wejB6%cia, gdzie dane przychodzB1% nie z prawdziwej
maszyny, tylko z zapisu jej pracy, bo nie wszystko moBF%na sobie
testowaE6% na BF%ywym organiBC%mie :)
Marek

Re: labview

Labview ma możliwość symulacji kart pomiarowych z oferty NI. Obsługa z poziomu
oprogramowania jest
taka sama jak normalnej karty.

Re: labview

Jesli lubisz rękodzieło to można zrobić sobie AVRka udającego urzadzenie
ModBus po RS232/RS485. Wyjdzie taniej niĹź gotowe karty pomiarowe a
zabawa teĹź moĹźe byc ciekawa.

Site Timeline