[kupie] kond. elektrolityczny

Witam

jak w temacie, jestem zainteresowany zakupem kondensatora elektrolitycznego 150uf 450v 105*C L~50mm fi~18mm raster ~ 7mm na podmianę aktualnie wylanego w przetwornicy monitora hp :)

z propozycjami zapraszam na gg 3113606 najlepiej warszawa i/lub okolice

pozdrawiam czytających

Reply to
lotr

W dniu 2011-05-05 10:41, lotr pisze:

:):):):):):):):):)

W zlotych tarasach nie ma ?

Reply to
Zakarm

W dniu 05.05.2011 10:54, Zakarm pisze:

nie śmiałbym podejrzewać a i bywalcem nie jestem :)

Reply to
lotr

W dniu 2011-05-05 11:02, lotr pisze:

U piekarza leza po 5zlociszy od sztuki.

Reply to
Zakarm

W dniu 05.05.2011 11:15, Zakarm pisze:

te to widziałem na stronce, ale są innego wymiaru i snap in więc może mi się obudowa nie zamknąć... dlatego podałem wcześniej wymiary :)

Reply to
lotr

W dniu 2011-05-05 10:41, lotr pisze:

Ze względu na wartość przedsięwzięcia (ok 1zł) zgodnie z ustawą antykorupcyjną musisz ogłosić przetarg, zwykła akcja ofertowa nie wystarczy.

Decter

Reply to
DECTer

W dniu 06.05.2011 09:15, DECTer pisze:

o fak.... i co ja teraz zrobie .... trzeba będzie zatrudnić chyba jakieś trole do tego

Reply to
lotr